کد خبر: ۳۱۱۳۴۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

نقشه ربودن کودک با جنایت همراه شد

۴ مرد برای ربودن دختربچه یکساله به خانه‌ای در شهرستان خورموج استان بوشهر حمله کردند اما وقتی عده‌ای از کارگران ساختمانی را مقابل خود دیدند دست به جنایت زدند و گریختند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش همشهری، اين حادثه بعدازظهر هفتم مردادماه رخ داد و 4مرد كه سوار يك خودروي بدون پلاك بودند درحالي‌كه سر و صورت خود را پوشانده بودند به منزلي مسكوني حمله كردند. داخل اين خانه 3زن حضور داشتند كه با مردان نقابدار درگير شدند و سروصداي آنها باعث شد تعدادي كارگر ساختماني كه در همان حوالي مشغول كار بودند متوجه ماجرا شوند.

مردان نقابدار قصد بردن دختربچه يكساله‌اي را داشتند كه در خانه مورد نظر بود اما زناني كه آنجا بودند اجازه اين كار را نمي‌دادند. در همين هنگام كارگران ساختماني براي نجات ساكنان خانه با مردان نقابدار درگير شدند اما يكي از آنها با سلاح شكاري كه همراه داشت به سوي كارگران شليك كرد و باعث مجروح شدن يكي از آنها شد. وي سپس همراه همدستانش از خانه گريخت و سوار بر همان خودروي بدون پلاك متواري شدند.

با گزارش ماجرا به پليس، تيمي از مأموران راهي محل حادثه شدند. كارگر مجروح به بيمارستان زينبيه خورموج منتقل شد اما شدت جراحاتش به حدي بود كه جانش را از دست داد. از سوي ديگر مأموران با حضور در محل حادثه به تحقيق از زناني پرداختند كه در خانه مورد نظر حضور داشتند و دريافتند كه همه اين اتفاقات بر سر اختلافات خانوادگي رخ داده است.

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه دختر اين خانواده مدتي قبل با شوهرش دچار اختلاف شده و به‌همين دليل همراه دختربچه يكساله‌اش به خانه پدرش رفته بود. بستگان شوهر او نيز آن روز درحالي‌كه نقاب به‌صورت داشتند راهي اين خانه شده بودند تا دختربچه را با خود ببرند كه در نهايت اين اقدام آنها منجر به قتل يكي از كارگران ساختماني شده بود.

سردار عباس‌زاده، رئيس پليس استان بوشهر با بيان اين خبر گفت: با پيگيري‌هاي اطلاعاتي و پليسي هويت هر 4 مهاجم شناسايي و يكي از آنان ساعتي بعد دستگير شد. با اطلاعات به‌دست آمده از او تحقيقات براي دستگيري 3همدستش ادامه يافت تا اينكه نيمه‌شب جمعه مأموران دريافتند كه آنها سوار بر يك خودروي پرايد قصد فرار از شهر را دارند. با شناسايي مسير تردد آنها، مأموران به كمين اين افراد نشستند و در نهايت توانستند آنها را در يك عمليات ضربتي دستگير كنند.

با دستگيري متهمان، عامل اصلي جنايت شناسايي شد و در اعترافاتش گفت: پسر برادرم از مدتي قبل با خانواده همسرش دچار اختلاف شده بود و آنها اجازه نمي‌دادند كه وي دختربچه يكساله‌اش را با خودش ببرد. به‌همين دليل من و همدستانم آن روز به خانه پدرزن او رفتيم و قصد بردن دخترش را داشتيم كه با 3زن كه در خانه حضور داشتند درگير شديم. در همين هنگام كارگران ساختماني دخالت كردند و يكي از آنها با من درگير شد كه گلوله‌اي به سينه‌اش شليك كردم و همگي فرار كرديم.با اعترافات عامل اصلي جنايت براي او و همدستانش قرار قانوني صادر شد و تحقيقات تكميلي در اين پرونده ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین