کد خبر: ۳۱۱۴۰۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

بدل‌های ایرانی کریس رونالدو را ببینیـد!+عکس

نسرین مقانلو - بازیگر تلویزیون و سینما - چندی قبل تصویری از شباهت پسرش با کریستیانو رونالدو منتشر کرده بود؛ تصویری که در بسیاری از سایت‌ها بازنشر شد.
آفتاب‌‌نیوز : مقانلو در بخشی از گفت‌وگوی خود با خبرآنلاین گفته است که پسرش "اینجا نیست و در آمریکاست و در تیم دانشگاه خودش بازی می‌کند. چون پدرش هم آنجا مربی است و اینها تیم‌هایی دارند که بچه‌های خودشان هستند و هفته‌ای یکی دو روز برای تمرین می‌روند".


او در پاسخ به پرسشی درباره شباهت پسرش به بازیکن مشهور تیم فوتبال رئال مادرید، گفت: آره خیلی شبیه است؛ ولی از نزدیک ببینید بچه من خوشگل‌تر است. چشم‌های درشت‌تر و پوست سبزه‌تری دارد، ولی خیلی شبیه است. در مدرسه در آمریکا هم به او می‌گویند. برایش توضیح دادم که همه خوششان آمده و گفتم اینجا به تو نمی‌گویند عرشیا خلیلیان، گفتند «کریستیانو مقانلو». می‌خندید. ولی خودش هم خوشحال بود و گفت اگر دوستان ورزشی را دیدید از آنها تشکر کنید.


حالا خبرآنلاین عکسی از یک پسر جوان منتشر کرده که او هم شباهت زیادی به کریس رونالدو دارد.

در توضیح این عکس آمده است: شهرت فوق‌العاده زیاد رونالدو باعث شده افرادی که از نظر ظاهری شباهت کوچکی با این ستاره دنیای فوتبال دارند، طوری لباس بپوشند و ظاهرشان را آرایش کنند که شبیه کریستیانو باشند. یکی از این نفرات، جوانی است که در شهر قدس تهران زندگی می‌کند و از نظر چهره و هیکل، شباهت زیادی با رونالدو دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین