کد خبر: ۳۱۱۴۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷

نجات کودک دو ساله از غرق شدن در حوضچه سیمان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گناباد از نجات یک کودک دو ساله از غرق شدن در حوضچه سیمان کارگاه موزاییک‌سازی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : ‌دکتر جواد باذلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس 115 مبنی‌بر غرق شدن کودک دو ساله در یک کارگاه موزاییک‌سازی فوراً اکیپی از پایگاه اورژانس نوغاب به محل حادثه اعزام شدند.

‌وی افزود: در این حادثه کودک دو ساله در داخل حوضچه سیمان کارگاه موزاییک‌سازی دچار غرق‌شدگی شده بود.

‌رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گناباد تصریح کرد: آمبولانس پایگاه اورژانس امامت در مأموریت دیگری بود که به ناچار آمبولانس پایگاه نوغاب به محل حادثه اعزام شد.

‌باذلی با بیان اینکه زمان رسیدن آمبولانس به محل حادثه 5 دقیقه اعلام شده است، اضافه کرد: سرعت عمل تکنسین‌های اورژانس و اقدامات درمانی اولیه از قبیل ساکشن کردن، پوزیشن مناسب و اکسیژن درمانی منجر به باز شدن راه هوایی مصدوم شد و نهایتاً کودک از مرگ حتمی نجات یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
سید محمد
|
Saudi Arabia
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
0
به حضرت زهرا قسم فاصله 2 دقیقه ای اورژانس تا محل حادثه رو عزیزان اورژانسی رو بعد از 23 دقیقه اومدند و اگر خونسردی و هوشیاری و سرعت عمل پدر این کودک نبود باور کنید کودک تموم کرده بود.
نمیدونم چرا اورژانس گناباد ب همین راحتی داره از خودش تعریف و تمجید میکنه.
من حاضرم شماره موبایلم رو بدمو شما باهام تماس بگیرید و تا آخرشم پا حرفم هستم و ثابت میکنم ک اورژانس هیچ نقشی در زنده کردن بچه نداشته.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین