کد خبر: ۳۱۱۴۸۴
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳

رهبر جنبش انصارالله یمن: دشمن متجاوز در باتلاق عدن فرو خواهد رفت

رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه تروریست های داعش و القاعده و نیز سعودی ها و مزدوران شان در استان عدن در جبهه ای واحد می جنگند، خاطرنشان کرد که دشمن متجاوز در باتلاق عدن فرو خواهد رفت.
آفتاب‌‌نیوز :
«عبدالملک بدرالدین الحوثی» در سخنانی که روز یکشنبه از شبکه های خبری پخش شد با اشاره به تحولات یمن و مقاومت مردم این کشور تاکید کرد که دشمن در برابر اراده و استقامت مردم یمن شکست خواهد خورد.

به گزارش شبکه خبری العالم، وی با اشاره به طرح توطئه علیه کشورش، اظهار داشت: طرح دشمن متجاوز در یمن طرحی برای ویرانگری و اشغالگری است و هدف آن محو هویت یمن می باشد.

وی تاکید کرد: جنایات و قتل عامی که دشمن متجاوز علیه مردم یمن به راه انداخته، دلیل بر این است که دشمن، این ملت را هدف قرار داده است.

وی افزود که دشمن متجاوز طمع های حقیقی در یمن را دنبال می کند و در پی سلطه مستقیم بر برخی مناطق کشور و استفاده از آنهاست. 

عبدالملک بدرالدین الحوثی در عین حال تاکید کرد که ملت یمن بندگی، ذلت و خواری را نمی پذیرد.

وی ضمن اشاره به حملات اخیر طرفداران منصور هادی رییس جمهوری فراری یمن و مزدوارن سعودی و تروریست های القاعده به عدن با بیان اینکه تحولات عدن هرگز به سود دشمن متجاوز رقم نخواهد خورد، خاطرنشان کرد که تحولات عدن دستاوردی برای دشمن ندارد بلکه باتلاقی است که دشمن در آن فرو خواهد رفت.

وی با بیان اینکه برادرانمان در جنبش جنوب و هموطنان مان در عدن، هم اکنون شاهد گسترش نفوذ داعش در مناطق شان هستند، گفت: آمریکایی ها در پی جنایات دشمنان در عدن به رقص و پایکوبی مشغولند و صهیونیست ها نیز این تحولات را دستاوردی برای خود می دانند.

عبدالملک بدرالدین الحوثی همچنین بر ایستادگی و پایمردی ملت یمن در برابر دشمنان با وجود محاصره شدید و ادامه بمباران ها که در حال حاضر وارد پنجمین ماه خود شده است، تاکید و خاطرنشان کرد که دشمنان یمن با وجود برخورداری از کلیه امکانات، همچنان در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده اند.

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به آگاهی، پایمردی و ثابت قدمی ملت یمن در رویاروی با رژیم آل سعود متجاوز، تصریح کرد: دشمنان هرگز نمی تواند این ملت را با وجود همه امکاناتی که در اختیار دارند در صحنه نبرد، گمراه کنند و به شکست بکشانند.

وی با رد ادعای آل سعود در حمایت از ملت یمن خاطرنشان کرد که عربستان متجاوز مدافع کسی نیست و به هیچ یمنی خدمت نمی کند و حتی آمادگی دارد تا نزدیکترین افراد نزدیک خود را نیز قربانی کند.

وی خواهان ادامه نبرد و ایستادگی در برابر متجاوزین به یمن شد و گفت: من از همه افراد آزاده در این کشور می خواهم تا جبهه های داخلی و صحنه های نبرد را تقویت کنند.

رهبر جنبش انصارالله یمن در عین حال افزود: راه های سیاسی برای حل مسائل کشور وجود دارد و ما از هرگونه سعی و تلاش برای حل و فصل سیاسی، استقبال می کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین