کد خبر: ۳۱۱۵۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
سوریه شهریور در تهران

برنامه‌‌‎های تیم فوتبال نوجوانان اعلام شد

برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال نوجوانان ایران پیش از حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین مرادی در خصوص آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم فوتبال نوجوانان ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تمرینات تیم فوتبال نوجوانان ایران از بعدازظهر روز گذشته با حضور ۲۶ بازیکن زیر نظر کادر فنی برگزار شد و تا جمعه ۱۶ مردادمه ادامه خواهد داشت. تمرینات در دو نوبت صبح و بعدازظهر زیر نظر علیدوستی پیگیری می‌شود.

وی در ادامه افزود: در اردوی قبلی دو بازی تدارکاتی با تیم‌های بزرگسالان پارس و جوانان منتخب تهران داشتیم و بازیکنان را در شرایط سخت قرار دادیم اما در این اردو طبق نظر کادر فنی به بازیکنان استراحت دادیم و قرار شد روز چهارشنبه هفته جاری دیداری تدارکاتی با تیم نوجوانان صبا داشته باشیم.

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان ایران اضافه کرد: قرار است ۲۱ مردادماه عازم تبریز شویم و اردویی‌ شبیه‌سازی پیش از آغاز رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا داشته باشیم تا بازیکنان با شرایط آب و هوایی هماهنگ شوند. همچنین تیم نوجوانان سوریه اول شهریورماه به تهران می‌آیند و دو دیدار تدارکاتی با آنها در تهران برگزار خواهیم کرد.

به گزارش سایت فدارسیون فوتبال، مرادی در پایان گفت: از ۱۱ تا ۱۶ شهریورماه اردوی پایانی ما پیش از آغاز مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد و پس از استراحتی کوتاه ۲۱ شهریورماه عازم تبریز می‌شویم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین