کد خبر: ۳۱۱۵۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

داعش 19 زن مخالف جهاد نکاح را اعدام کرد

گروهک تروریستی تکفیری داعش 19 زن را در موصل که با جهاد نکاح مخالفت کرده بودند ، اعدام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سعید مموزینی مسئول رسانه ای حزب دمکرات کردستان عراق امروز دوشنبه گفت: داعش این 19زن را در طی دو روز گذشته اعدام کرده است .

وی افزود : اخیرا شماری از عناصر داعشی از این گروهک جدا شده و درحال حاضر نیز درگیری های داخلی میان عناصر گروهک تروریستی تکفیری داعش بر سر تقسیم اموال و زنان وجود دارد .

این مقام کرد خاطر نشان کرد:ابوبکر البغدادی سرکرده این گروهک تروریستی دستور داده است دخترانی در اختیار جنگجویان این گروه قرار داده شود تا آن ها بیشتر برای جنگ ترغیب شوند.

تروریست های داعش در جهاد نکاح که نوعی زنا و تجاوز به زنان و دختران محسوب می شود ، قربانیان خود را مجبور به نکاح با اعضای خود می کنند و اعتقادی به عده ندارند و این تنها گوشه ای از انحطاط اخلاقی این گروهک تکفیری است .

به گزارش پایگاه خبری عراقی السومریه نیوز، علمای مذاهب مختلف شیعه و سنی همگی بر حرام بودن فتوای جهاد نکاح اتفاق نظر دارند.

گروهک تروریستی داعش از تابستان گذشته بخش هایی از شمال عراق را به اشغال خود درآورده و تاکنون مرتکب جنایات زیادی در این مناطق شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
0
خوندن این اخبار شده مثل خواندن فواید ورزش و بخور نخور ها برای مردم. خیلی عادی شده چه خبره تو این دنیا چرا اینطوری شده...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین