کد خبر: ۳۱۱۵۹۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

ورود 1800 دستگاه آمبولانس به کشور

جانشین رئیس اورژانس کشور از وارد کردن 1800 دستگاه آمبولانس به ایران خبر داد و گفت: از این تعداد 800 دستگاه آمبولانس از آلمان وارد می‌شود و این تعداد آمبولانس‌ها بین استان‌ها توزیع می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
جعفر میعادفر در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اظهار کرد: اجرای طرح تحول سلامت و ارتقای سطح درمان در کشور از برنامه‌های دولت بود که با توجه به تحریم‌ها و مشکلاتی که در کشور وجود داشت این طرح اجرایی شد.

وی ادامه داد: قبل از اجرای این طرح بیش از ۷۰ درصد هزینه‌های درمان و بیمارستان را مردم پرداخت می‌کردند که با اجرای این طرح در استان‌های محروم کمتر از ۱۰ درصد و در استان‌های برخوردار نیز ۱۰ درصد این هزینه‌ها توسط مردم پرداخت می‌شود.

جانشین رئیس اورژانس کشور با اشاره به راه‌اندازی هفدهمین اورژانس هوایی کشور در خراسان جنوبی، افزود: علی رغم هزینه‌های سنگینی که اورژانس هوایی دارد، اما در مناطق صعب العبور گام‌های موثری را می‌توان برداشت.

وی با اشاره به وجود بیمارستان صحرایی در خراسان جنوبی، گفت: این بیمارستان باید تجهیز شود و امکانات به روزتری در اختیار این بیمارستان قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، جانشین رئیس اورژانس کشور خاطرنشان کرد: ایجاد آشیانه برای اورژانس هوایی نیازمند کمک‌های استانی است که با انجام این کار اورژانس هوایی خدمات ارزنده‌ای را می‌تواند به مردم استان ارائه کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین