کد خبر: ۳۱۱۶۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳

قهرمان پرورش‌اندام ایران و جهان در بستر بیماری+تصاویر

قهرمان پرورش‌اندام ایران و جهان در بستر بیماریقهرمان پرورش اندام ایران و جهان این روزها حال و روز خوبی ندارد و چشم‌انتظار حمایت مسئولان و دعای خیر مردم است.
آفتاب‌‌نیوز :
بیت‌الله عباسپور قهرمان پرورش اندام ایران که در میان طرفدارانش به بیتو (Baito) شهره است، این روزها در بستر بیماری به سر می‌برد و در بخش آی سی یو تحت مراقبت ویژه‌ پزشکان قرار دارد. 

عباسپور که از چند سال پیش عنوان کوه‌ عضله ایران را یدک می‌کشد همواره به خوش‌خلقی و مهربانی شهره بوده و در پشت آن همه عضله، قلبی پرمهر دارد. اما او که از چند ماه پیش در بستر بیماری افتاده،‌ این روزها دچار مشکلات جدی شده و از انجام برخی از امور ساده نظیر غذا خوردن و راه رفتن نیز ناتوان شده است.

عباسپور علاوه بر بیماری از برخی بی‌مهری‌ها نیز رنج می‌برد. شایعاتی که در روزهای اخیر مبنی بر اینکه وی به دلیل استفاده از مکمل‌ها غذایی دچار این بیماری شده، یکی از مواردی است که قهرمان پرورش اندام ایران را رنج می‌دهد.

قهرمان پرورش‌اندام ایران و جهان در بستر بیماری+تصاویر

پزشک معالج عباسپور در پاسخ به این مطالب اظهار کرده که عارضه قلبی بیمارش هیچ ربطی به رشته ورزشی و مکمل‌های غذایی‌اش ندارد. قهرمان پرورش اندام ایران که یک عمل جراحی سنگین را انجام داده، در بخش آی سی یوی بیمارستان آتیه تحت مراقبت ویژه قرار دارد. 

از موارد قابل توجهی که پس از بستری شدن عباسپور پیش آمد کمپین "دنیس جیمز" از قهرمانان پرورش اندام جهان و مربی عباسپور برای جمع‌آوری کمک به این قهرمان پرورش اندام ایران در یکی از شبکه‌های اجتماعی بود. 

او که خود در ابتدا برای آغاز کمپینش هزار دلار به قهرمان پرورش اندام ایران کمک کرده بود، از دیگر ورزشکاران و دوستداران رشته پرورش اندام خواسته تا به عباسپور کمک کنند. یک روز بعد از درخواست جیمز، مبلغی در حدود 6 هزار دلار برای کمک به قهرمان پرورش اندام ایران جمع‌آوری شد و کمک‌ها به وی همچنان ادامه دارد.

قهرمان خوش خنده پرور اندام ایران این روزها همچنان لبخند بر صورت دارد ولی دیگر خبری از آن همه عضله بر بدنش دیده نمی‌شود و با چشمانی مغموم در انتظار بهبود به سر می‌برد. 

البته معاون فرهنگی وزیر ورزش در ملاقات با این قهرمان ورزش ایران ضمن همدردی با او و خانواده‌اش قول‌هایی را در مورد پیگیری وضعیت این ورزشکار داد و گفت که از هیچ تلاشی برای بهبودی‌اش دریغ نمی‌کند و به سرعت مشکلات عباسپور را حل خواهد کرد.

امید است با حمایت مسئولان و دست‌اندرکاران ورزش قهرمان پرورش اندام ایران روزهایی سبب افتخار ما در جهان بوده بتواند سلامتی خود را بازیابد. عباسپور این روزهای به دلیل پرداخت مخارج درمان در شرایط مناسبی نیست و علاوه بر رنج بیماری با مشکلات اقتصادی ناشی از هزینه‌های سنگین درمان روبروست. 

به گزارش ایسنا، در پایان نگاهی داریم به برخی از عناوین ورزش بیت‌الله عباسپور که یادآوری آن در این برهه زمانی که وی در بستر بیماری به سر می‌برد خالی از لطف نیست:

مقام دوم مسابقات کشوری (اصفهان) در وزن ۷۰ کیلو - ۱۳۷۹قهرمان پرورش‌اندام ایران و جهان در بستر بیماری+تصاویر

مقام اول مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی در وزن ۷۰ کیلو ۱۳۸۲

مقام اول مسابقات جهانی هندوستان IFBB در وزن ۷۰ کیلو - ۲۰۰۳

مقام سوم مسابقات جهانی چین IFBB در ۷۵ کیلو - ۲۰۰۵

مقام اول مسابقات آسیایی چین در۰ ۸ کیلو - ۲۰۰۷

مقام چهارم مسابقات جهانی کره در ۸۰ کیلو - ۲۰۰۷

مقام اول مسابقات آسیایی هنگ کنگ در ۸۵ کیلو - ۲۰۰۸

مقام اول مسابقات جهانی بحرین در ۸۰ کیلو - ۲۰۰۸

مقام دوم مسابقات آسیایی تایلند در ۸۵ کیلو - ۲۰۰۹

مقام اول مسابقات آسیایی تهران در ۹۰کیلو - ۲۰۱۰

ورود به دنیای حرفه‌ای - ۲۰۱۲

مقام چهارم مسابقات فیبو پاور آلمان - ۲۰۱۲

مقام سوم مسابقات مستر اروپا (اسپانیا) - ۲۰۱۲

مقام اول مسابقات نوردیک پرو (فنلاند) - ۲۰۱۳

مقام شانزدهم مسابقات مستر المپیا (لاس وگاس) - ۲۰۱۳

مقام نهم مسابقات آرنولد کلاسیک (برزیل) - ۲۰۱۴

پیوستن به رده ۲۱۲ پوندی - ۲۰۱۴

مقام چهارم مسابقات حرفه‌ای سوپر نمایش اروپا (دالاس) - ۲۰۱۴

مقام سوم مسابقات حرفه‌ای نیویورک ۲۰۱۴

مقام پنجم مسابقات حرفه‌ای تامپا ۲۰۱۴

مقام پنجم مسابقات مسترالمپیا رده بدنسازان ۲۱۲ پوندی ۲۰۱۴

مقام سوم مسابقات حرفه‌ای گرند پری (سئول) ۲۰۱۴

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
2
خدا سلامتی بده به همه مریضا
علی میر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
2
با احترام و افتخار به این عزیز - و ابراز همدردی ارزوی بهبودی و سلامت کامل برای ایشان دارم.
امیداسکندری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
0
باعرض سلام وتشکر از سبب سازان ارتباط با قهرمانان و ورزشکاران زمانه در این سرزمین نامهربان لا مقوله ورزش و جوانب ان--اولا متاسف و متاثر گردیدم بخاطر عزیز بزرگوار بیت الاه عباسپور-ارزوی سلامت هرچه زودتر ایشان را از خدا-تقاضا دارم--عریز تره چون با اینهمه مقام ورتبه -که میتونست از اون سوع استفاده کنه .ولی نکرد و هنوز هم خصلت مردمی واز مردم بودنش و پهلوانی رو حفظ کرده و میکنه.از خدا میخوایم -هر چه که صلاح بیت الاه هست رو .براس فراهم کنه....عامین یا خداوند توانا و اگاه به مصلحت مخلوقات....
اگر شرایط کمک مالی داشته باشم.حتما انجام خواهم داد..... یاحق
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین