کد خبر: ۳۱۱۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶

حاشیه‌های پیروزی شاگردان برانکو مقابل نساجی/ هواداران درخواست ۶ تایی کردن داشتند!

دیدار تدارکاتی پرسپولیس و نساجی قائم شهر با برد سرخ‌پوشان همراه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی قائم‌شهر در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه 2 بر یک به سود سرخ‌پوشان به پایان رسید تا شاگردان برانکو قبل از بازی با استقلال خوزستان یک برد روحیه‌بخش به دست آورند. دو گل پرسپولیس را در این بازی امید عالیشاه از روی نقطه پنالتی در دقیقه 40 و فرشاد احمد‌زاده در دقیقه 62 به ثمر رساندند. تک گل نساجی را علی ریاحی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

* ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه دوم کاملاً تغییر کرد به این صورت که ایمان صادقی، لوکا ماریچ، محسن بنگر، رامین رضائیان، بابک حاتمی، کمال کامیابی‌نیا، رضا خالقی‌فر، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده، میلاد کمندانی و علی علیپور 11 بازیکن پرسپولیس بودند که در نیمه دوم بازی کردند.

* فرشاد احمدزاده در دقیقه 80 دچار مصدومیت جزیی شد و از بازی بیرون رفت و به جای او سیدعلی فاطمی دقایقی بازی کرد.

* سوشا مکانی و مهرداد کفشگری دو بازیکن پرسپولیس بودند که در این بازی به میدان نرفتند این در حالی است که تیم نساجی با تعویض‌هایی در نیمه دوم بازی کرد.

* یکی از بازیکنان تیم نساجی به دلیل خطا از بازی اخراج شد اما با درخواست محمود خوردبین بازیکن اخراجی بیرون نرفت و دوباره به بازی ادامه داد.

* هواداران پرسپولیس از تیم شان می‌خواستند که نساجی را 6 گله کند.

به گزارش خبرگزاری فارس،تیم فوتبال پرسپولیس روز پنج‌شنبه از ساعت 19:30 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین