کد خبر: ۳۱۱۷۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

شوتیگ زباله آتش گرفت، ۲۹ نفر گرفتار شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 29 تن از ساکنان یک مجتمع مسکونی در پی حریق آن خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سید جلال ملکی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه حریق در یک مجتمع مسکونی 12 طبقه در ساعت 3:32 بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چهار ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه شامل تشک نجات،خودروی حامل تجهیزات تنفسی، نردبام و ... به محل حادثه واقع در خیابان کریمخان زند اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه که یک ساختمان 12 طبقه 24 واحدی بود، اظهارکرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که حریق در قسمت شوتینگ زباله در قسمت غربی این مجتمع مسکونی رخ داده و با توجه به اینکه مخزن شوتینگ پر از زباله بود دود زیادی طبقات را پر کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان اقدام به خاموش کردن شعله‌های آتش کردند، گفت: همزمان با عملیات اطفای حریق گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز به طبقات مراجعه کرده و 29 تن از ساکنان را از میان دود و آتش خارج کرده و محلی امن منتقل کردند.

به گزارش ایسنا، ملکی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: آتش‌نشانان پس از اطفای کامل حریق و ایمن سازی محل در ساعت 4:38 به عملیات خود خاتمه دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین