کد خبر: ۳۱۱۸۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷

شکست والیبالیست های ایران مقابل کره جنوبی

تیم ملی والیبال ایران که با تیم «ب» خود وارد مسابقات قهرمانی آسیا شده است برابر کره شکست خورد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرآنلاین، در دومین بازی دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا، تیم ملی ایران برابر کره جنوبی صف‌آرایی کرد. ترکیب ایران مانند سایر بازی‌ها، فیاضی، زرینی، وادی، پیروت پور، غلامی و شریفات به همراهی علی‌پور به عنوان لیبرو بود. ست اول را ایرانی‌ها مقتدرانه، 25 - 17 با پیروزی پشت سر گذاشتند. اما در سه ست بعدی، این کره‌ای ها بودند که فوق العاده ظاهر شدند و از اشتباهات ملی‌پوشان کشورمان نهایت استفاده را بردند. نتیجه سه ست برتری کره‌ای به این شکل بود: ست دوم: 28-26، ست سوم: 25 -20 و ست چهارم: 25-23.صعود این تیم ها به دور بعدی قطعی بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ابراهیم باوندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
0
سلام
اینهم از مربی ایرانی
تیمی که ادعای قهرمانی جهان با مربیانی همچون ولاسکو و کواچ دارد با تدبیر مربیان وطنی به ده‌‌سال یاد کشت کرد
آقای کارخانه گرامی شما هم نمی توانستید بهتر از این نتیجه بگیرید.
آقای پوریا فیاضی تیم ملی ایران تیم کوچه و بازار نیست که طی یک بازی 20 جاخالی بندازی
آقای پوریا فیاضى آیا شما چون توانائی آبشار ندارید به جاخالی پناه می‌‌برید؟
می‌‌بایستی می فهمیدیم که ولاسکو برای ایران چه خدمتی کرد
آقایان مربیان ایرانی مربیگری فرمانده جنگ است وباید سختی‌‌ها تحرکی کند مشکلات را حل کند تمرکز فوق عادی داشته باشد ودر فکر و ذهنش بارها وبارها مبارزه با حریف را بارها وبارها از دقيقه اول تا آخرین دقیقه دست پنجم مسابقه را باز سازی کند.
آقای پیمان اکبری شما در کنفرانس خبری هم، شجاعت و اعتماد به نفس نیم‌‌بند هم نداشتید چه برسد به پشت سرگذاشتن سختی‌‌های مربی‌‌گری
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
0
تیم ملی ب والیبال در کمال شایستگی مربی وبسیاری از بازیکنان خود باخت تا ما تفاوت نگرش مربیان تیم ها ی الف و ب را درک کنیم وهمچنین تفکرات کاپیتان های دو تیم را ما دیشب باختیم چون مربی تیم با تمام تجربیات خود نتوانست تمرکز تیم را جمع وجور کند واز همه بدتر رفتار عصبی وعجیب کاپیتان تیم هم مزید بر علت شد ودر کنار اینها غرور کاذبی که اینگونه موارد گریبان تیم های ملی را در همه رشته ها می گیرد به هرحال چنانچه تیم ب به خود باوری کامل برسد وکاپیتان تیم نیز در زمین نقش خود را به درستی ایفا نماید در سایه هوش مربی وغیرت ایرانی وبه کمک تما شاگران قطعا قهرمان خواهیم شد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین