کد خبر: ۳۱۲۰۲۱
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
مشاور رییس سازمان سنجش:

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از فردا آغاز می شود

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی پیمانی در مشاغل آموزشی امسال وزارت آموزش و پرورش از فردا (پنج شنبه 15 مردادماه) از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آغاز می شود.
آفتاب‌‌نیوز : حسین توکلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا اظهار داشت: این ثبت نام تا روز چهارشنبه 21 مردادماه سال 94 ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تمامی اطلاعات مربوط به شرایط و ضوابط استخدامی، رشته های شغلی، رشته های تحصیلی و مقاطع مورد پذیرش در رشته های شهرهای پذیرنده و دامنه پذیرش در این شهرها و همچنین مواد آزمون عمومی و تخصصی در اطلاعیه اصلی همزمان با شروع ثبت نام (فردا) بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده این آزمون در روز جمعه 27 شهریورماه امسال در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.
داوطلبان واجد شرایط لازم است برای ثبت نام در این آزمون به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.orgمراجعه کنند.

براساس اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش، این وزارتخانه به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز، بر اساس مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری از افراد واجد شرایط به صورت پیمانی در مشاغل آموزشی استخدام می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین