کد خبر: ۳۱۴۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲

تساوی پرگل نفت تهران و ملوان در آغاز هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

نفت تهران و ملوان انزلی در چهارمین دیدار خود در لیگ برتر فوتبال به تساوی 3 به 3 رسیدند.
آفتاب‌‌نیوز :
 نخستین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی 3 به 3 نفت و ملوان به پایان رسید.

به گزارش ایسنا،در این دیدار آرش افشین و عزت‌الله پورقاز برای ملوان و جلال حسینی و وحید امیری برای نفت گلزنی کردند.

دو تیم در این دیدار علاوه بر گل‌های زیبایی که به ثمر رساندند موقعیت‌های زیادی برای گلزنی خلق کردند و تماشاگران حاضر در ورزشگاه تختی تهران را به وجد آوردند.

بر اساس این گزارش ابتدا این ملوانی‌ها بودند که در دقیقه 23 به گل اول بازی رسیدند. آرش افشین از روی نقطه پنالتی دروازه نفت را باز کرد. تنها 4 دقیقه بعد سید جلال حسینی روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند. این گل برای مدافع نفت کمی گران تمام شد چون هواداران ناراحت ملوان او را به بی‌تعصبی متهم کرده و آماج توهین‌های زیادی قرار دادند.

در حالی که روند بازی به سود نفت در جریان بود و این تیم بر بازی تسلط داشت وحید امیری گل دوم میزبان را به ثمر رساند و چند دقیقه بعد آلویس نانگ توپ را به دیرک عمودی دروازه ملوان زد. همه چیز به سود نفت پیش می‌رفت تا اینکه در دقیقه 77 عزت‌الله پورقاز با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند.

عباس بوعذار یار تعویضی نفتی‌ها هم در دقیقه 90 سومین گل تیمش را به ثمر رساند تا علیرضا منصوریان در لحظات پایانی بازی استرس زیادی داشت و به پشت نیمکت رفته بود بسیار شادمان شود.

اما این پایان ماجرا نبود. در دقیقه 92 بازیکنان ملوان بار دیگر بازی را به تساوی کشاند.

هواداران دو تیم تقریبا با هم برابر بودند و هر یک از تیم‌ها تقریبا هزار هوادار در ورزشگاه داشتند.

مارکار آقاجانیان دستیار کارلوس کی‌روش نیز از نزدیک بازی دو تیم را تماشا می‌کردند.

برخی از هواداران ملوان همچنان از رفتن قلعه‌نویی از این تیم ناراضی هستند. این دسته از هواداران در بین دو نیمه به خبرنگارانی که در جایگاه نشسته بودند می‌گفتند که "قلعه‌نویی از انزلی فرار کرد".

در نیمه نخست علیرضا منصوریان چندین بار به تصمیم‌های داور اعتراض کرد که این رفتار او به مذاق هواداران ملوان خوش نیامد و در اواخر نیمه اول اعتراض خود را به او نشان دادند.

به گزارش ایسنا، پس از اینکه بازی دو تیم به تساوی 3 به 3 رسید و در لحظات پایانی بازی هواداران دو تیم شروع به فحاشی به یکدیگر کردند و در حالی که نزدیک بود کار به درگیری بین هواداران بکشد با وارد شدن نیروی‌های یگان ویژه و ایجاد جوی امنیتی در ورزشگاه، این غائله تا حدی آرام شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین