کد خبر: ۳۱۴۶۷۹
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

پنجعلی: سر پر‌سپولیس را بریدند

پیشکسوت تیم فوتبال پر‌سپولیس می‌گوید‌ عملکرد بد داور در بازی مقابل ذوب آهن مانع از برتری پر‌سپولیس شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد پنجعلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار پر‌سپولیس و ذوب آهن و اعتراض سرخپوشان به عملکرد علیرضا فغانی، داور این دیدار، اظها‌ر کرد: واقعا بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم، اما سر پر‌سپولیس را در این بازی بریدند. چند بازی است که با حساسات مردم و تیمی که میلیون‌ها هو‌اد‌ا‌ر دارد بازی می‌کنند. نمی دانم چه دشمنی با پر‌سپولیس دارند؟

پیشکسوت پر‌سپولیس در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب علیرضا فغانی برای این دیدار حساس بعد از چند ماه محرومیت مناسب بود، تاکید کرد: فغانی خودش با عملکردش باید ثابت می‌کرد که این انتخاب مناسب بوده یا نه. با احترامی که برای خانواده‌ داوری قائل هستم، باید اذ‌عان‌ کنم که قبلا هم از این قبیل اتفاقات به ضرر پر‌سپولیس رخ داده است. وقتی این اتفاقات را مشاهده می‌کنم مشکوک می شوم که عمدا به ضرر پر‌سپولیس سوت زده می‌شود.

وی درباره این که دقیقا به چه کسی مشکوک می‌شود و چه کسی قصد دشمنی با پر‌سپولیس دارد، اظها‌رکرد: در دیدار سپاهان و پر‌سپولیس در سال 92 اتفاقاتی افتاد که باز هم به ضرر پر‌سپولیس بود. اگر قهرمانی اشتباه کرده بود چرا او را به میادین باز گرداندند؟ اگر قرار باشد خدای نکرده این قضایا به فساد تبدیل شود چیزی از فو‌تبا‌ل ما نمی‌ماند. نمی دانم چرا علیه تیمی که در این مملکت از محبوبیت زیادی برخوردار است دشمنی می‌شود. واقعا هدف فدراسیون و سازمان لیگ چیست؟

پنجعلی افزود: فغانی با سوت‌هایی که می زد جلوی حملات پر‌سپولیس را می گرفت. اکثر سوت‌های او به ضرر ما بود. باید در ورزشگاه حاضر می شدید و حال و روز هو‌اد‌ا‌ران را می دیدید.

کاپیتان سابق پر‌سپولیس در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد بازیکنان پر‌سپولیس کمتر تجربه و در گلزنی با مشکلاتی مواجه هستند، خاطر نشان کرد: می دانید که استرس معضل بزرگی است آن هم در ورزشی که ثانیه‌ها آن را رقم می‌زند، دیروز توپ هایی به بیرون زده می‌شد که یک بازیکن معمولی آن را به گل تبدیل می‌کرد. بازیکنان ما استرس دارند و با یکی یا دو برد این مشکل حل می‌شود. در این هفته‌ نسبت به چند بازی گذشته عملکرد خوبی داشتیم و بازیکنان به خصوص در فاز دفاعی کمترین اشتباه را داشتند. پتانسیل‌ این تیم بالا است، اما قبول دارم که موقعیت های زیادی را از دست می‌دهیم.

پنجعلی درباره عملکرد برانکو ایوانکوویچ در چهار هفته‌ گذشته از لیگ پانزدهم، اظها‌ر کرد: بدون شک برانکو هم اشتباهاتی داشته، اما تیم او جوان است و باید به او فرصت داد. بازیکنان پر‌سپولیس خوب کار می‌کنند، ولی در چند هفته‌ گذشته اشتباهات پر‌سپولیس در فاز دفاعی بود که به نظرم برانکو به ترکیب دلخواهش نرسیده بود. هنوز هم اتفاقی نیفتاده و بعد از یک یا دو برد شرایطمان بهتر می‌شود. بازیکنان باید اعتماد به نفس‌شان را افزایش دهند. اگر دیروز سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم وضعیت‌مان عالی می‌شد. در چند بازی گذشته داوری‌ها مانع از این اتفاق شده است. اشتباهات فاحشی رخ داده و مردم این اشتباهات را می‌فهمند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین