کد خبر: ۳۱۴۷۴۰
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱

وحید خراسانی: سلام مرا به آقای روحانی برسانید و بگویید دولت یازدهم واقعا خدمتگذار است

آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید گفت: سلام مرا به آقای روحانی برسانید،ایشان نیت خوبی برای خدمتگذاری دارند و بگویید دولت یازدهم واقعا خدمتگذار است و عملکرد مثبتی در راستای خدمت به مردم داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
وی عصر جمعه در دیدار سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درقم افزود: سلام مرا به آقای روحانی برسانید،ایشان نیت خوبی برای خدمتگذاری دارند و درانتخاب وزرا هم دقت خوبی به عمل آورده اند.

وی خطاب به وزیر بهداشت گفت: شما در حوزه سلامت مسیر درستی را در پیش گرفته اید و هر وزیری که بیاید باید خدمات شما را ادامه دهد.

آیت الله وحید خراسانی اظهار داشت: بدون تعارف می گویم خدمات دولت های قبل را هم در این زمینه دیده ام در غیاب شما هم گفته ام وزیر بهداشتی مانند شما در دولت های گذشته نبوده است،این توفیقی است که نصیب شما است .

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید سطح خدمات بهداشتی روز به روز درجامعه ارتقا یابد ، گفت: کار بیماران به ویژه آنان که تمکن مالی ندارند را حتما رسیدگی کنید.

وی با بیان اینکه تا فرصت دارید به مردم خدمت کنید، اظهار داشت: چه دولت هایی بودند که نتوانستند خدمت کنند و حسرت آن را می خورند.

آیت الله وحید خراسانی گفت: هرکسی از آثارش قضاوت می شود و خدمات شما باعث قضاوت دیگران می شود، واقعا خدمات شما را در بین دیگران ندیده ام .

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به قم با آیات عظام مکارم، صافی گلپایگانی ، موسوی اردبیلی و سبحانی دیدار و گفت وگو کرد.

قاضی زاده هاشمی همچنین سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه قم بود و از جامعه المصطفی، درمانگاه مسجد مقدس جمکران نیز بازدید کرد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین