کد خبر: ۳۱۵۳۵۳
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۶

مهم ترین اتفاق ملی ورزش ایران در روز چهارشنبه/نفت تهران به جمع 4 تیم برتر آسیا می رسد؟

تیم نفت تهران در دیداری سرنوشت ساز به مصاف الاهلی امارات می رود.
آفتاب‌‌نیوز :
نفت تهران تنها تیم ایرانی است که در این فصل لیگ قهرمانان آسیا توانست خود را به مرحله یک چهارم نهایی برساند. این تیم که فصل گذشته پدیده فوتبال ایران بود و حتی می توانست قهرمان لیگ برتر شود، در فصل جدید لیگ برتر نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و در حال حاضر با 3 امتیازی که از 4 مسابقه گرفته در رده دوازدهم جدول ایستاده است. 

اما حساب بازی های داخلی از لیگ قهرمانان آسیا جداست. نفت در لیگ برتر فرصت زیادی دارد تا جبران کند و به بالاهای جدول برسد. اما در لیگ قهرمانان آسیا تنها دو بازی مهلت دارد تا از سد الاهلی امارات بگذرد و به مرحله بعد برود. به همین دلیل است که این تیم شدیدا نیازمند حمایت هواداران است. اتفاقا باشگاه نفت امروز از هواداران فوتبال، چه آبی و چه قرمز، دعوت کرده که برای تشویق این تیم به ورزشگاه بروند.

از آنجا که نفت نماینده فوتبال ایران است، حضور هواداران در ورزشگاه می تواند به این تیم کمک کند. مسابقه نفت - الاهلی ، جدی ترین و مهم ترین اتفاق ملی در ورزش ایران طی روز چهارشنبه است. نفتی ها در صورتی که الاهلی را در تهران شکست دهند، کار راحت تری برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا دارد. آن ها حتی برای مسابقه ساعت 19 روز چهارشنبه، حضور در ورزشگاه آزادی را رایگان اعلام کرده اند تا به این روش بتوانند تماشاگران بیشتری را به ورزشگاه بکشانند و در یک مسابقه مهم ملی، از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنند.

به گزارش خبرآنلاین؛ منصوریان، سرمربی نفت تهران پیش از این در مورد مسابقه آسیایی تیمش، اشاره به بازیکن 20 میلیارد تومانی تیم الاهلی کرده است. اما او به ترس تیم های عربی از بازی با تیم های ایرانی هم اشاره کرده که این ترس را نقطه قوتی برای نفت تهران می داند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین