کد خبر: ۳۱۵۷۰۳
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

برادركشي به خاطر ارتباط پنهاني همسر

مرد جواني كه در پي اختلاف خانوادگي برادرش را به قتل رسانده بود در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش اعتماد، بهمن ماه سال ٩٠ ماموران پليس در جريان وقوع يك درگيري مرگبار قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه در شرق تهران به تحقيق در اين رابطه پرداختند. با حضور ماموران مشخص شد كه مرد جواني با ضربات چاقو به قتل رسيده است.

همسر اين مرد در تحقيقات به ماموران پليس گفت: برادرشوهرم با همسرم اختلاف مالي داشت. او امروز به خانه ما آمد و سر همين اختلاف با شوهرم درگير شد. پس از چند لحظه با ضربات چاقو شوهرم را به قتل رساند و متواري شد. با اين اظهارات متهم بلافاصله دستگير شد و تحت بازجويي قرار گرفت.

 با دستگير شدن متهم مشخص شد كه وي با همسر برادرش در ارتباط بوده است. او در بازجويي‌ها به ماموران گفت: همسر برادرم با من درد‌دل مي‌كرد و از بيكاري شوهرش رنج مي‌برد. من و همسر برادرم هيچ ارتباطي با هم نداشتيم اما برادرم مي‌گفت تو با همسرم در ارتباطي، براي همين با هم درگير شديم و من از روي عصبانيت ضربه‌اي به او زدم.

 با اعتراف متهم پرونده وي در حالي به شعبه دهم دادگاه كيفري فرستاده شد كه به خاطر كوچك بودن فرزندان مقتول و رضايت بدون قيد و شرط مادر مقتول، رييس قوه قضاييه درخواست پرداخت ديه از سوي متهم كرد. بنابراين متهم در اين شعبه محاكمه و به پرداخت ديه محكوم شد. صبح دو روز گذشته جلسه رسيدگي به درخواست اعسار متهم، برگزار شد.

 متهم به قضات گفت: اتهام قتل را قبول دارم ولي پولي ندارم به خانواده مقتول بدهم. در پايان نيز هيات قضايي وارد شور شدند تا حكم نهايي در اين خصوص را صادر كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین