کد خبر: ۳۱۵۷۶۱
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶

تساوی نفت تهران و الاهلی امارات در نیمه اول

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و الاهلی امارات با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
 دیدار رفت تیم های فوتبال نفت تهران و الاهلی امارات در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش ایسنا،در دقیقه 17 این دیدار سعید عزتی از روی خط شش قدم محوطه جریمه توپ را به آسمان زد تا موقعیت بسیار خوب تیم نفت را به هدر داده باشد.

در دقیقه 27 نیز بازیکنان نفت به خوبی نتوانستند از موقعیت خوب ایجاد شده روی دروازه حریف اماراتی خود استفاده کنند تا توپ خطرناک ارسالی توسط مدافعان الاهلی دفع شود.

اسماعیل حمدی از الاهلی نیز در دقیقه 31 بازی یک موقعیت بسیار خطرناک را برای تیم خود از دست داد. او موقعیت خلق شده پشت محوطه جریمه را با ضربه شوت کم دقت خود به بالای دروازه فرستاد.

در دقایق اضافی نیمه اول یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه تیم فوتبال الاهلی ایجاد شد که داور آن را پنالتی تشخیص نداد. پس از آن بازیکنان الاهلی با ایجاد یک ضد حمله دروازه نفت را به شدت تهدید کردند و لیما مهاجم تیم الاهلی ضربه سر خود را با بی دقتی از کنار دروازه به بیرون فرستاد.

علی منصوریان در این دیدار بیرانوند، سانتوس، کوروشی، عزتی، امیری، حمدی نژاد، لطفی، رضاوند، حسینی، نانگ و صادقیان را به میدان فرستاده است.

حدود 15 هزار تماشاگر از نزدیک شاهد این دیدار هستند.

ایمان مبعلی مهره کلیدی نفت به دلیل مصدومیت در این دیدار حاضر نبود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین