آفتابنیوز : یکی از مسافران این پرواز عصر روز چهارشنبه در تماس با ایرنا با انتقاد از این وضعیت عنوان کرد : مسافران در فرودگاه معطل و سرگردان شده اند و هیچ مسوولی پاسخگو نیست.
وی که خود را یک دانشجو معرفی کرد، افزود: عصر امروز امتحان داشتم اما با این تاخیر از آن بازماندم و به هر مسوول و مدیری در این مجموعه هم مراجعه کردم پاسخ مشخصی نداد فقط اعلام کردند که احتمالا پرواز در ساعت 19:30 انجام شود.
یکی دیگر از این مسافران با بیان اینکه این پرواز چارتر و هزینه رفت و برگشت ان هفت میلیون ریال بود، گفت: هزینه رفت و برگشت پروازهای عادی چهار میلیون و 200 هزار ریال است اما با این وجود باز هم از برنامه ریزی و کار خود جاماندم .
مسوول روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در تماس ایرنا گفت : این پرواز به دلیل نقص فنی از کرمانشاه در ساعت مقرر انجام نشد و عملا به پرواز ساعت 15:30 دقیقه مشهد نرسید.
حسن جعفری عنوان کرد: این پرواز با رفع مشکل و انجام تعمیرات لازم با چهار ساعت تاخیر از کرمانشاه به مشهد به پرواز درآمد و پرواز برنامه ریزی شده خود از مشهد به تهران را انتقال داده و بر اساس تاخیر اولیه بعد از بازگشت به مشهد مقرر شده در ساعت 19:30 پرواز مشهد - کرمانشاه را انجام دهد.
وی گفت: مدیر شرکت هواپیمایی معراج با حضور در جمع مسافران و شنیدن اعتراضات آنان زمینه مناسب برای خدمات دهی و پذیرایی از آنها را فراهم کرده است.