کد خبر: ۳۱۵۷۸۲
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳

تاخیر 5ساعته پرواز مشهد-کرمانشاه هواپیمایی معراج

پرواز مشهد - کرمانشاه شرکت هواپیمایی معراج به شماره 2860 که قرار بود ساعت 15:30 دقیقه بعد از ظهر چهارشنبه از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پرواز کند با پنج ساعت تاخیر انجام می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از مسافران این پرواز عصر روز چهارشنبه در تماس با ایرنا با انتقاد از این وضعیت عنوان کرد : مسافران در فرودگاه معطل و سرگردان شده اند و هیچ مسوولی پاسخگو نیست.

وی که خود را یک دانشجو معرفی کرد، افزود: عصر امروز امتحان داشتم اما با این تاخیر از آن بازماندم و به هر مسوول و مدیری در این مجموعه هم مراجعه کردم پاسخ مشخصی نداد فقط اعلام کردند که احتمالا پرواز در ساعت 19:30 انجام شود.

یکی دیگر از این مسافران با بیان اینکه این پرواز چارتر و هزینه رفت و برگشت ان هفت میلیون ریال بود، گفت: هزینه رفت و برگشت پروازهای عادی چهار میلیون و 200 هزار ریال است اما با این وجود باز هم از برنامه ریزی و کار خود جاماندم .

مسوول روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در تماس ایرنا گفت : این پرواز به دلیل نقص فنی از کرمانشاه در ساعت مقرر انجام نشد و عملا به پرواز ساعت 15:30 دقیقه مشهد نرسید.

حسن جعفری عنوان کرد: این پرواز با رفع مشکل و انجام تعمیرات لازم با چهار ساعت تاخیر از کرمانشاه به مشهد به پرواز درآمد و پرواز برنامه ریزی شده خود از مشهد به تهران را انتقال داده و بر اساس تاخیر اولیه بعد از بازگشت به مشهد مقرر شده در ساعت 19:30 پرواز مشهد - کرمانشاه را انجام دهد.

وی گفت: مدیر شرکت هواپیمایی معراج با حضور در جمع مسافران و شنیدن اعتراضات آنان زمینه مناسب برای خدمات دهی و پذیرایی از آنها را فراهم کرده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین