کد خبر: ۳۱۵۹۵۷
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹

رهامی: دولت یازدهم خطر جنگ و بحران بزرگ را از پیش روی ملت برداشت

رئیس کمیته انتخابات اصلاح طلبان و دبیر انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه های کشور گفت: دولت یازدهم با بهره مندی از مردان صلح طلب و خردمند توانست خطر جنگ و بحران بزرگی را از پیش روی ملت ایران بردارد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام محسن رهامی پنجشنبه شب در گردهمایی اصلاح طلبان چهارمحال وبختیاری در شهرکرد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، افزود: ایران به پشتوانه انقلاب اسلامی، خون شهیدان، رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و ملت ایران به جزیره امنی در منطقه تبدیل شده است.

 وی ادامه داد: باید قدر این امنیت را دانست و با اتحاد و همدلی موجبات سربلندی و اقتدار کشور را فراهم کنیم.

رهامی در ادامه با بیان اینکه اصلاح طلبی یک اندیشه است، گفت: اصلاح طلبی ریشه در تاریخ دینی و ملی کشور دارد و می توان نهضت مشروطه را از برجسته ترین نمونه های اصلاح طلبی در تاریخ کشور به شمار آورد.

رئیس کمیته انتخابات اصلاح طلبان کشور تصریح کرد: اما بسیاری از حرکت های اصلاح طلبی در تاریخ کشور موفق نبوده و به نتیجه مطلوب خود نرسیده که ریشه یابی این ناکامی ها از ضرورت های جامعه امروز است.

وی با اشاره به اهمیت دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: باید با درایت و هوشمندی ملت، افرادی صالح، پاکدست، دلسوز و مدافع حقوق مردم وارد مجلس شوند تا بسیاری از مشکلات کنونی کشور برطرف شود.

دبیر انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه های کشور ادامه داد: اگر مردم می خواهند که دولت یازدهم به سایر وعده های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشاند باید افراد درستکار وارد مجلس دهم شوند.

رهامی با بیان اینکه تنوع در کاندیداهای انتخابات مجلس موضوع مهمی است، تصریح کرد: تنوع کاندیداها همه مردم با سلایق مختلف را پای صندوق های رای می کشاند.

وی، اختلاف را پاشنه آشیل اصلاح طلبان دانست و گفت: وحدت، همدلی و همراهی در کنار تقویت احزاب می تواند ما را در تحقق برنامه ها کمک کند.

رهامی با اشاره به محورهای اساسی اصلاح طلبان، خاطرنشان کرد: اسلام خواهی، تداوم راه امام خمینی(ره)، عمل به قانون اساسی و حمایت از همه ارکان نظام معیار حرکت اصلاح طلبان است.

به گزارش ایرنا، در این برنامه متنی از سوی نماینده انجمن اسلامی دانشجویان استان به مناسبت هفته دولت قرائت شد و محمدرضا سمیع از فعالان سیاسی و شاعران استان قطعه شعری را قرائت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین