کد خبر: ۳۱۶۰۹۲
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

جنایت و سرقت نمی‌کردم پدرم کتکم می‌زد

گانگسترهای گلستان پس از بازسازی صحنه جرم و سرقت‌های خود، روانه زندان شدند. پسر سردسته باند نیز مدعی شد اگر با پدرش در سرقت‌ها همکاری نمی‌کرد توسط او کتک می‌خورد.
آفتاب‌‌نیوز : بازپرس شعبه ششم دادسرای گرگان درخصوص آخرین وضعیت پرونده به فارس گفت: وقوع این قتل‎ها از سال 1387 تاکنون و در محدوده استان گلستان بوده است. با توجه به تعدد پرونده‎ها از شرق تا غرب استان، به پرونده این باند به صورت متمرکز در این شعبه رسیدگی شد.

آدینه اضافه کرد: در حال حاضر تمامی صحنه‎های قتل بازسازی شده و دو نفر از اعضای این باند به اتهام ارتکاب قتل و سه نفر دیگر هم به جرم مشارکت در سرقت مسلحانه روانه زندان شدند.

وی با تاکید بر این که تحقیقات برای مشخص شدن تمامی ابعاد این پرونده ادامه دارد، افزود: تاکنون ده نفر از خریداران اموال سرقتی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

آدینه درخصوص این که چرا اعضای این باند در سال های گذشته شناسایی و دستگیر نشده اند، خاطرنشان کرد: اعضای این باند به صورت کاملا حرفه‎ای اقدام به جرم می کردند و اقلام سرقتی را نیز به شکل ماهرانه‎ای می‎فروختند. خریداران مال مسروقه نیز برای فرار از قانون اموال سرقتی را در خارج از استان به فروش می‎رساندند.

فرزند 20 ساله سردسته این باند نیز در مصاحبه ای اعلام کرد: من بچه بودم و نمی‎خواستم دست به سرقت بزنم، اما برای فرار از کتک‎های پدرم مجبور بودم او را همراهی کنم. در آن زمان سن کمی داشتم و در باره زمان و نحوه سرقت هم چیزی به خاطر ندارم. من نمی‎خواستم به کسی آسیبی برسانم فقط می‎خواستم از کتک‎های پدرم خلاص شوم. در حال حاضر ازدواج کرده ام و دو فرزند دارم و در روز تولد فرزند دومم دستگیر شدم.

فرزند «حسین.د» در حالی که پدرش را مسبب این گرفتاری‎هایش می‎داند، افزود: من بیچاره شدم و دیگر هیچ آبرویی ندارم؛ من بعد از ازدواج مستقل زندگی می‎کردم و کاری به کار پدرم نداشتم و دیگر دست به هیچ جرمی نزدم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین