کد خبر: ۳۱۶۱۱۰
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

شمار‌ه‌ای که در این بازی عزیزترین بود/7 مقدس در یک بازی ماندگار

در بازی تیم های منتخب ستارگان ایران و جهان، شماره 7 محبوب ترین بود و همه کسانی که این شماره را دوست داشتند با پوشیدن این پیراهن، دلی از عزا درآوردند.
آفتاب‌‌نیوز :
در بازی منتخب مردانی چون حمید استیلی، نامجومطلق، منصوریان و فرهاد مجیدی پیراهن شماره 7 را برتن داشتند.

 به گزارش آفتاب به نقل از ورزش سه، در تیم ملی نیمه دوم دهه 60 و ابتدای دهه 70، نامجومطلق شماره 7 را برتن داشت. وقتی در سال 69 نامجومطلق به تیم پاس رفت، استیلی به خاطر او پیراهن 7 را از تن خارج و به مجید نامجومطلق داد، او بعدها در پرسپولیس هم علیرغم دریافت پیراهن 7 از پروین، پیراهن دیگری پوشید، حتی در تیم ملی فوتبال هم استیلی در حالی که می توانست شماره 7 را بعد از نامجومطلق برتن کند، شماره 9 را برتن کرد و شماره 7 را به منصوریان داد. 

منصوریان هم که شماره 7 استقلال بود بعد از جدایی از این تیم شاهد پوشیده شدن پیراهنش توسط فرهاد مجیدی شد. در این میدان مردان دیگری هم تجربه برتن کردن شماره 7 را داشته اند اما مهمتر از همه علی پروین بود که شهرت و اعتبار پیراهن شماره 7 در ایران از اعتباری بود که او به این شماره بخشیده بود و هر کس در دهه 60 این پیراهن را می پوشید قصد تشبیه عملکرد و نامش با علی پروین داشت. پیراهن شماره 7، در حال حاضر هنوز در 2 باشگاه سرخابی، مورد حساسیت است و هنوز هر کس به پیراهن 7 نگاه می کند هزار نکته درباره اش گفته و شنیده می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین