کد خبر: ۳۱۶۱۴۸
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

سیر نزولی قیمت طلا و سکه

به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر، کاهش قیمت جهانی طلا در هفته گذشته باعث شد شاهد سیر نزولی قیمت طلا و سکه در داخل کشور باشیم و این قیمت‌ها تا روز دوشنبه تقریبا بدون تغییر ادامه خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز : محمدکشتی آرای اظهار کرد:در هفته‌های گذشته به دلیل بحران اقتصادی چین، کاهش ارزش یوآن و مسائل اقتصادی چین، ارزش سهام آسیا دچار تغییر شد.

وی ادامه داد: از اواسط هفته گذشته با بالا‌رفتن ارزش سهام در آمریکا و افزایش ارزش دلار در مقابل ارزهای عمده و مثبت بودن بسیاری از شاخص‌های اقتصادی، قیمت طلا مجددا در روزهای پایانی هفته گذشته سیر نزولی پیدا کرده و با 27 دلار کاهش قیمت به 1134 دلار رسید.

وی در عین حال بیان کرد: قیمت جهانی طلا در بازار کشورمان تغییراتی ایجاد کرد و در حالی که قیمت سکه اوایل هفته گذشته 940 هزار تومان بود در پایان هفته گذشته و تا روز پنج‌شنبه با حدود 28 هزار تومان کاهش به 912 هزار تومان رسید.

کشتی آرای گفت: امروز(شنبه) با آغاز داد‌وستد در بازار داخلی هر قطعه سکه به 914 هزار و 500 تومان، نیم سکه 470 هزار تومان، ربع سکه 260 هزار تومان و سکه‌های یک گرمی 170 هزار تومان به فروش می‌رسد و این نشان می‌دهد کاهش قیمت جهانی باعث سیر نزولی قیمت طلا و سکه در داخل کشور نیز شده است.

به گزارش ایسنا، رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: این قیمت‌ها تا روز دوشنبه که آغاز داد‌وستد در بازار‌های جهانی است به همین منوال است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین