کد خبر: ۳۱۶۱۶۸
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

۹۰ درصد دختران چرا از خانه فرار می کنند؟

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر بر اساس گزارشات و پژوهش‌های صورت گرفته، بیش از90 درصد علت فرار دختران از خانه مسائل خانوادگی است و تنها حدود 10 درصد آن به مسائل فراخانوادگی ارتباط دارد.
آفتاب‌‌نیوز : معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر بر اساس گزارشات و پژوهش‌های صورت گرفته، بیش از90 درصد علت فرار دختران از خانه مسائل خانوادگی است و تنها حدود 10 درصد آن به مسائل فراخانوادگی ارتباط دارد.

حبیب الله مسعودی فرید، با تاکید بر آنکه بیش از 90 درصد فرار دختران ناشی از مسائل و مشکلات درون خانواده است افزود: مشکلاتی چون خشونت، تعرض، اعتیاد، پرخاشگری، مشاجرات خانوادگی و غیره از عمده علت‌های فرار دختران از خانه است.

وی ادامه داد: 10 درصد علت فرار دختران از خانه نیز به مسائل فراخانوادگی چون دستیابی به موقعیت اقتصادی بهتر، عشق و عاشقی‌های دوران جوانی، فریب خوردن و غیره مربوط می‌شود.

به گزارش ایسنا، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: چندین سال است که شاهد آن هستیم که اکثر دختران فراری کمتر از 18 ساله هستند و البته این آمار را نمی‌توان به کل کشور تعمیم داد زیرا در حال حاضر هیچ آمار دقیقی از فرار دختران در دست نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین