کد خبر: ۳۱۶۴۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۵

استیلی: درگیری خداداد و فرهاد، لفظی بود نه فیزیکی

حمید استیلی یکی از بازیکنان تیم ستاره‌های ایران بود.
آفتاب‌‌نیوز :
حمید استیلیديروز از اين بازي با ما حرف زد.

* از برگزاري بازي و استقبال تماشاگران رضايت داشتيد؟

بله، بازي خوبي بود و حضور تيم ستارگان يكي از كارهاي مهمي بود كه توسط باشگاه هنرمندان اجرا شد، آنها باعث و باني اين كار بزرگ بودند به همين دليل جا دارد از آنها تشكر ويژه‌اي داشته باشم.

* قبول داريد كه تيم ستاره‌هاي ايران در قياس با ستارگان دنيا اصلاً شرايط آمادگي خوبي نداشت؟!

بله، قبول دارم، ما بايد براي چنين مسابقات بزرگي آماده‌تر مي‌شديم، البته پس از اين ديدار تصميم گرفتيم بازيكنان 98 و 2006 كنار هم باشيم و تمرينات و بازي‌هاي تداركاتي خوبي هم برگزار كنيم چون از آمريكا، كانادا و اروپا مدام ما را دعوت مي‌كنند و بايد در شرايط خوبي باشيم تا بتوانيم بازي كنيم.

* اما از تفاوت فاحش ستاره‌هاي دنيا با تيم خودتان حرفي نزديد؟!

به هر حال بازيكنان منتخب ستاره‌هاي جهان هميشه آماده هستند چون تيم‌شان مرتب تمرين دارد و در مسابقات مختلف شركت مي‌كند. حقيقت اين است كه آنها واقعاً از تيم ما آماده‌تر، بهتر و سرحال‌تر بودند.

* فكر مي‌كنيد اگر تمرين و هماهنگي داشتيد قادر به شكست بزرگان جهان بوديد؟

من قبول دارم كه تيم ستارگان، بازيكنان بسيار خوب و بزرگي داشت اما بازيكنان ما هم توانايي انجام كارهاي بزرگ را دارند. من اين حرف را قاطعانه مي‌گويم كه اگر تمرينات خوبي داشتيم و آماده بوديم پيروزي مقابل تيم ستارگان جهان هم دور از دسترس ما نبود.

* در مورد گل غافلگيركننده‌اي كه از روبرتو كارلوس دريافت كرديد چه توضيحي داريد؟ عابدزاده حسابي شاكي بود!

همه مي‌دانند روبرتو كارلوس در زدن ضربات ايستگاهي تبحر خاصي دارد. احمد عابدزاده هم هميشه عادت دارد با بقيه بازيكنان صحبت مي‌كند كه اتفاقاً اين عادت خوب احمدرضاست.

* عابدزاده و خود شما جزو ناآماده‌ترين‌ها بوديد!

احمدرضا مقداري مصدوميت داشت، خود من هم كه مدتي پيش مينيسك زانويم را عمل كردم و با درد بازي مي‌كردم. ما به احترام مردم آمديم و خدا را شكر استقبال خوبي شد.

* در مورد ارنج كردن و گزينش بازيكنان هم انتقاداتي شد. مثلاً پاشازاده گفته بود به جاي منتخب ايران، تيم ستاره‌ها بيشتر منتخب پرسپوليس بود.

ارنج چنين تيم‌هايي خيلي سخت است. ولي تيم ما اصلاً منتخب پرسپوليس نبود و اتفاقاً بازيكنان استقلالي‌اش هم بيشتر بود اما به هر حال جاي بازيكناني نظير ميناوند، پاشازاده و چند بازيكن خوب ديگر خالي بود، البته براي دعوت هم محدوديت‌هايي وجود داشت كه بايد آنها را لحاظ كرد.

* در رختكن هم خداداد و فرهاد مجيدي درگير شدند!

درگيري فيزيكي نبود، لفظي بود!

* درگيري سر چه بود؟

خداداد هميشه خيلي رك و صريح حرف مي‌زند، در رختكن هم رو به بازيكنان و آقا فرهاد گفت براي تيم بازي كنيد و حركت انفرادي نداشته باشيد كه اين موضوع بحث كوچكي را به وجود آورد.
منبع: خبرورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
شمخی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
1
اگه خداداد رک گو و صریح حرف بزن بود چرا از گند بازی کردنت حرفی نزد؟به افراد بی چاک ودهن که نمیگویند رک گو.آفتاب لطفأبچاپ.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین