کد خبر: ۳۱۶۶۷۲
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰

طوفان شدید در تهران/پلیس راهوار: رانندگان با سرعت مطمئنه برانند

لحظاتی پیش طوفان و رعد برق شدید تهران را در نوردید.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از وقوع طوفان در 5 استان کشور خبر داد.

مرتضی اکبرپور در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: حدود یک ساعت پیش سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای که به ما داد از بروز طوفان توام با بارش شدید و رگبار در 5 استان کشور شامل تهران، قزوین، البرز، مرکزی، قم خبر داد.

وی افزود:‌ از این رو ما نیز تمامی دستگاه‌های خود را به حالت آماده‌باش درآورده و به شهروندان نیز هشدار می‌دهیم که از تردد غیرضروری در معابر و خیابان‌ها خودداری کنند. همچنین افرادی که مشغول رانندگی هستند نیز باید توجه داشته باشند که با توجه به کاهش شعاع دید، لازم است با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

به گفته اکبرپور، پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت تا نیمه‌های امشب نیز ادامه داشته باشد و پس از آن نیز تا صبح فردا شاهد بارش باران در برخی از این مناطق باشیم.

طوفان و گرد و خاک تاکنون بخش‌های زیادی از تهران و البرز و سه استان دیگر را در بر گرفته و منجر به ترافیک نیمه سنگین در معابر تهران و البرز شده است.

پلیس راهوار تهران بزرگ نیز از شهروندان خواست با توجه به وقوع پدیده گردوخاک و طوفان در شهر تهران با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از تغییر مسیرهای ناگهانی پرهیز کنند.

 سرهنگ مرادی معاونت اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس در خصوص وقوع پدیده طوفان و گردوخاک در شهر تهران گفت: با توجه به کاهش دید توصیه می‌شود رانندگان نسبت به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تلاش بیشتری داشته باشند.

وی افزود: شرایط وقوع طوفان کاهش دید را به همراه داشته که رانندگان عزیز باید در این شرایط از سرعت مطمئنه تخطی نکرده و تغییر مسیر ناگهانی نداشته باشند.

سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راهوار تهران بزرگ تا برطرف شدن پدیده گردوخاک و طوفان برای رفع گره‌های ترافیکی در معابر حضور خواهند داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین