کد خبر: ۳۱۶۶۹۲
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۲

اجرای طرح بام سبز در منطقه 7 تهران

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح بام سبز در این منطقه خبر داد و گفت: این طرح مهمترین برنامه مدیریت شهری منطقه برای افزایش سرانه فضای سبز منطقه است.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الله رمضانخانی با تاکید بر افزایش سرانه فضای سبز افزود: در این طرح مالکان تمام ساختمان‌هایی که مجوز ساخت دریافت می کنند، موظفند طراحی و زیرسازی بنا را به شکلی انجام دهند که پشت بام سبز در آنها اجرا شود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه این طرح در پایتخت برای نخستین بار به صورت آزمایشی در منطقه هفت اجرایی می شود، تصریح کرد: برای قانونمند کردن این طرح، دریافت پایان کار ساختمان منوط به اجرای این طرح است.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 7 با بیان اینکه مطالعات اولیه این طرح انجام شده و پس از تصویب در شهرداری، اجرایی می شود، گفت: برای اجرای طرح مذکور زمان دقیقی را نمی توان اعلام کرد اما ممکن است از سال آینده اجرایی شدن آن به صورت گسترده در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، رمضانخانی تاکید کرد: اجرای طرح بام سبز علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز منطقه، در زیبایی بصری بنای ساختمان، شاداب سازی روحیه ساکنان، کاهش آلودگی هوا، گرما و تلطیف هوا موثر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین