کد خبر: ۳۱۶۷۶۲
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

پایان محکومیت قاتل مادر و کودک

پرونده قتل مادر و کودک دو ساله‌اش پس از 12 سال با پرداخت ديه از بيت المال، مختومه شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش باشگاه خبرنگاران، هشتم اسفند 82 وقوع يك جنايت مرموز به پليس خبر داده شد و بلافاصله كارآگاهان موضوع را در دستور كار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه در خيابان فلاح به تحقيق در اين رابطه پرداختند.
 
با حضور ماموران مشخص شد كه يك زن جوان به همراه پسر دو ساله اش با ضربات چاقو به قتل رسيده اند.
 
در ابتداي تحقيقات كارآگاهان به شوهر اين زن مظنون شده و او دستگير كردند ولي او به قتل اعتراف نكرد و گفت نمي داند چه كسي دست به اين جنايت زده است.
 
در ادامه تجسس ها چندين مظنون ديگر هم در اين رابطه دستگير شدند ولي مدرکی علیه آنها به دست نیامد. در حاليكه تجسس ها در اين خصوص ادامه داشت همسر مقتول پدرش را به عنوان مظنون معرفی کرد.
 
او به ماموران گفت: پدرم با ازدواج ما مخالف بود و هميشه با همسرم دشمني مي كرد، براي همين شايد او همسرم را كشته است.
 
با اين اظهارات پدرشوهر مقتول به عنوان مظنون دستگير شد ولي مرد ميانسال پس از دستگيري در بازداشتگاه دست به خودكشي زد و بدون اينكه حرفي در مورد جنايت بزند، جان خود را از دست داد.
 
در ادامه پدر و مادر مقتول باز هم دامادشان را قاتل دختر و نوه شان معرفي كردند. براي همين ماموران بار ديگر همسر اين زن را تحت بازجويي قرار داد. وي به ماموران گفت: من و همسرم اختلافي نداشتيم. براي همين باور كنيد من قاتل نيستم.
 
بنابراين به دليل اينكه هيچ مظنوني در اين ارتباط پيدا نشد، قضات دادگاه کیفری استان تهران پرونده را لوث تشخیص دادند و مراسم قسامه برگزار كردند.
 
در اين مراسم قرار بود كه 50 نفر از بستگان خانواده مقتول در دادگاه بر قاتل بودن شوهر اين زن قسم بخورند. ولي آنها نتوانستند اين 50 نفر را در دادگاه حاضر كنند، براي همين متهم 50 بار قسم خورد که بی گناه است. به همين دليل او تبرئه شد و صبح ديروز اولياي دم درخواست پرداخت ديه از بيت المال كردند.
 
بنابراين هیات قضایی وارد شور شد و حکم پرداخت دیه از بيت المال به اولیای دم را صادر كرد و این پرونده مختومه شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین