کد خبر: ۳۱۶۷۷۲
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

ادعای امام‌شناسی از سوی احمدی‌نژاد کفایت نمی‌کند/ امام را باید از زبان رهبری و یاران وفادارش شناخت

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: قبل از آقای احمدی‌نژاد خیلی‌ها مدعی تبیین خط امام بودند اما به ناکجاآباد رفتند و گاهی مقابل خط امام قرار گرفتند. بنابراین این ادعاها کفایت نمی‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا باهنر در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه ادعای امام‌شناسی احمدی‌نژاد را چگونه ارزیابی می‌کنید٬ گفت: ما در طول زمان خدمت احمدی‌نژاد تفکرات و رفتارهایی را از او دیدیم که به شکل جدی مساله‌دار بود. از خانه‌نشینی 10 روزه او تا مسائلی دیگر. الان هم ادعا دارند که می‌خواهند خط امام را حاکم کنند.

به گزارش ایلنا٬ وی افزود: البته رهبری همواره تاکید داشتند که باید در جریان حفظ ارزش‌های انقلاب خط امام را دنبال و بر آن تکیه کرد. قبل از آقای احمدی‌نژاد خیلی‌ها مدعی تبیین خط امام بودند اما به ناکجاآباد رفتند و گاهی مقابل خط امام قرار گرفتند. بنابراین این ادعاها کفایت نمی‌کند. تبیین خط امام را باید از زبان رهبری و یاران وفادار امام مورد توجه قرار داد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه نظر شما در خصوص ارائه لیست مداحان برای حضور در انتخابات مجلس چیست٬ گفت: به هر حال انتخابات آزاد است ما از حضور همه گروه‌ها استقبال می‌کنیم. بدون شک همه آنهایی که احساس می‌کنند ظرفیت اجتماعی٬ سیاسی و فرهنگی لازم را دارند در انتخابات فعال می‌شوند اما اینکه کدام یک در نتیجه انتخابات محور و موثر باشند٬ بستگی به وزن آنها دارد. ما نمی‌خواهیم از الان وزن‌کشی کنیم.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ما معتقدیم در کشور نباید حتی از یک عدد رای گذشت. آرای مردم برای ما بسیار قیمتی است ممکن است هر گروهی در انتخابات فعال شود اما جریان اصلاح‌طلب و اصول‌گرا دو جریان تعریف شده است که طیف‌های ‌آن کاملا مشخص است.

وی در مورد استفاده از تریبون‌های عمومی برای شرکت در انتخابات گفت: نه تنها مداحان بلکه همه کاندیداها می‌توانند از این تریبون‌ها استفاده کنند. برخی در استادیوم‌ها و برخی در مساجد و حسینیه‌ها سخنرانی می‌کنند اما نحوه استفاده کاندیداها از این امکانات باید عادلانه باشد٬ توصیه ما به وزارت ارشاد و مرکز رسیدگی به امور مساجد و سایر دستگاه‌های متولی این است که به این مساله توجه کنند تا این امکانات عادلانه مورد بهره‌برداری قرار گیرد و هرگاه تخلفی صورت گرفت٬ تذکرات لازم داده شود.  وزارت کشور مجری انتخابات است و باید مراقبت کند تا از این امکانات سوءاستفاده نشود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین