کد خبر: ۳۱۷۰۶۳
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸

گری وایت: آن گوامی که 19 گل خورد نیستیم

گری وایت سرمربی تیم ملی فوتبال گوام با ابراز خوشحالی از حضور در ایران گفت: بی‌صبرانه منتظر بازی پنجشنبه برابر ایران هستم.
آفتاب‌‌نیوز : سرمربی تیم ملی فوتبال گوام در آغاز نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 از حضور در ایران به همراه تیم ملی گوام ابراز خوشحالی کرد و گفت: بی‌صبرانه منتظر بازی فردا (پنجشنبه) هستم. ایران کشور بسیار خوبی است و دوست دارم که حتی در تعطیلات به این کشور سفر کنم.

سرمربی گوام با بیان اینکه این تیم با آن گوامی که در ایران 19 گل خورد فرق دارد ادامه داد: آن زمان که 19 گل از ایران خوردیم، سرمربی گوام نبودم و این دو بازیکن هم در تیم ملی نبودند. مطمئن باشید که تا به اینجای کار هم سورپرایز کننده‌ بوده‌ایم که در صدر جدول قرار گرفته‌ایم. نه تنها ایران بلکه ترکمنستان و هندوستان هم شگفت‌زده شده‌اند.

وی اضافه کرد: من نمی‌توانم از طرف کی‌روش صحبت کنم اما راجع به تیم خودم می‌گویم ما یک استراتژی خاص داریم و آن را دنبال می‌کنیم. ما صددرصد محروم هستیم چرا که هر کشوری با جمعیت 170 هزار نفری محروم است. هدف‌مان این است که این رقابت‌ها را دنبال کنیم و در پایان در صدر جدول قرار بگیریم.

وایت در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا می‌گوید برای تعطیلات دوست دارد به ایران بیاید در حالی که پیش از سفر به ایران حرف‌هایی از جنس دیگر زده بود گفت: ما هر کاری خواهیم کرد تا ایران به راحتی به گوام بیاید. ما از حضور تیم ملی ایران در گوام استقبال می‌کنیم چون مردم ما می‌توانند بهترین تیم آسیا را با چشمان خود ببینند. ایران در فوتبال، تاریخ و کیفیت بالایی دارد. نه تنها مردم ما بلکه بازیکنان ما هم تمام تلاش خود را می‌کنند که ایران به گوام بیاید اما می‌دانید که ما بخشی از ایالات متحده آمریکا هستیم و قوانین قضایی صدور ویزا به ما مربوط نمی‌شود.

در ادامه خبرنگاری از سرمربی گوام پرسید که برای دریافت ویزای ایران به کدام سفارتخانه مراجعه کرده‌اند؟ وی پاسخ داد: تعداد سفارتخانه‌هایی را که به آن‌ها مراجعه کردیم را فراموش کردم اما فعلا این مهم است که ما در ایران هستیم و بازی فردا را انتظار می‌کشیم.

وایت در پاسخ به خبرنگار ایسنا در مورد مصاحبه‌اش با مجله فور فور تو و درخواستش برای لغو بازی به دلیل صادر نشدن ویزای ایران گفت: من تنها امیدوار بودم که به خاطر مسئله‌ای مثل روادید، این بازی لغو نشود.

خبرنگار دیگری از سرمربی گوام پرسید که آیا او به عنوان یک مربی انگلیسی، سبک این کشور را در بازی فردا برای تیمش تجویز کرده است؟ وایت پاسخ داد: من یک مربی انگلیسی هستم اما در بازی فردا سبک گوامی را به نمایش می‌گذاریم. ما در بازی فردا بر اساس کیفیت و توانایی بازیکنان خود بازی خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، وی در باره تقابلش با کارلوس کی‌روش نیز گفت: انتظار دارم 90 دقیقه هیجان انگیز را در خاطراتم ثبت کنم. من از کی‌روش جوان‌تر هستم و می‌توانم در بازی فردا چیزهای جدیدی از او یاد بگیرم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین