کد خبر: ۳۱۷۰۹۸
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱

توضیح مرکز سنجش آموزش پزشکی درباره اختلال در سایت اعلام نتایج

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی توضیحاتی را در خصوص اختلال پیش‌ آمده در سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 از ساعت 15 ظهر امروز نتایج آزمون کارشناسی ارشد پزشکی بر روس سایت www.sanjeshp.ir منتشر شد اما شماری از شرکت‌کنندگان در این آزمون پس از مراجعه به سایت با بروز برخی مشکلات در آن روبه رو شده و از مشاهده نتایج بازماندند. برخی از داوطلبان شرکت‌ کننده در این آزمون نیز در تماس با ایسنا ادعا کردند که پس از ورود کد رهگیری دوباره صفحه اصلی سایت برایشان نمایش داده می‌شود و برخی دیگر مدعی بودند این سایت تنها اسامی مردودی ها را اعلام می‌کند.

دکتر محمدحسین پورکاظمی، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌و‌گو با ایسنا ضمن تائید بروز اختلال در سایت سازمان، اظهارکرد: متاسفانه به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان برای اطلاع از نتایج آزمون شاهد بروز اختلال در سایت هستیم که تیم فنی برای رفع این مشکل وارد عمل شده است.

وی با عذرخواهی از مراجعه‌کنندگان به دلیل بروز این مشکل گفت: تلاش ما رفع مشکل سایت است و امیدواریم هرچه زودتر این مشکل حل شود.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا گفته بود:‌ بالغ بر 90 هزار داوطلب در رشته‌های علوم پزشکی ثبت‌نام کرده‌اند ، در این آزمون که در 76 رشته علوم پزشکی برگزار شد، بالغ بر 22 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند. همچنین به طور کلی 6401 نفر در این آزمون پذیرفته شده‌اند که 70 درصد آنها زن و 30 درصد مرد هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین