کد خبر: ۳۱۷۱۷۱
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

برخورد قانونی با مهدهای کودک‌ فاقد مجوز

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: با مهدهای کودک‌ فاقد مجوز برخورد می‌شود و از ادامه‌ی کار آنان جلوگیری خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
«امیر شاه‌آبادی» در کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان اظهار کرد: کارگروه فرهنگی و اجتماعی از جمله کارگروه‌های مهم ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان است که به‌دنبال مصوب کردن موضوعات اساسی در خصوص بحث فرهنگ و اجتماع است.

وی گفت: تلاش این کارگروه در این راستاست که موضوعات اجتماعی و فرهنگی را به‌صورت ویژه شناسایی و دسته‌بندی کند و بنا به شرایط موضوعات در دستور کارهای نشست تخصصی گنجانده شود.

شاه‌آبادی در ادامه نظارت و ساماندهی مهد کودک‌های استان را در حوزه‌ی تحت صلاحیت بهزیستی استان دانست و گفت: قطعاً با مهدکودک‌های فاقد مجوز که صلاحیت قانونی در زمینه‌ی تربیت و آموزش بچه‌های زیر هفت سال را ندارند برخورد می‌شود و از ادامه کار آنان جلوگیری به عمل می‌آید.

شاه‌آبادی تعداد مهد کودک‌های سطح استان که هم‌اکنون مجوز قانونی دارند را 300 مورد عنوان کرد.

وی در ادامه گفت: مدیریت استان در راستای توسعه معارف دینی و قرانی در سطح استان از قبیل تأسیس موسسه‌های قرآنی از هیچ تلاشی فرو گذار نیست و در این زمینه با جدیت تلاش می‌کند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه هم‌چنین توجه ویژه مسئولان به ساماندهی کودکان خیابانی را خواستار شد و گفت: در خصوص ساماندهی کودکان خیابانی و کار باید برنامه‌ریزی‌های بلندمدت که بسترساز توسعه اشتغال پایدار آنان باشد، صورت گیرد، چون این کودکان از خانواده‌های همین استان هستند که متأسفانه بنا به جبر یا هر دلیل دیگر وارد فضای کسب و کار کاذب و غیر پایدار شده‌اند.

به گزارش ایسنا، تاکنون 320 کودک خیابانی و کار در سطح استان شناسایی شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین