کد خبر: ۳۱۷۲۸۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

تعداد کتاب‌فروشی‌های اصفهان نصف پیتزافروشی‌هاست

استاندار اصفهان با انتقاد از تعداد کتاب فروشی‌های اصفهان گفت: با بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیده‌ایم که طی سال‌های گذشته تعداد کتاب فروشی‌های اصفهان نصف شده و با نهایت تاسف باید گفت که تعداد کتاب فروشی‌های اصفهان نصف پیتزا فروشی‌های این شهر است.
آفتاب‌‌نیوز :
رسول زرگرپور عصر روزگذشته (چهارشنبه) در افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان اصفهان، اظهار کرد: در طول تاریخ بشر همه چیز رنگ فراموشی می‌گیرد و این کتاب است که معلومات را حفظ می‌کند و نسل به نسل منتقل کرده و مرجع می‌شوند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که کتاب کانون تبادل اندیشه‌ها و تفکرهاست، افزود: کتاب اندیشه‌های جاوید را تا ابدیت نگه می‌دارد و به همین دلیل عالی‌ترین و روان‌ترین معجزه پیامبر اسلام کتاب است.

استاندار اصفهان با اشاره به این‌که کمتر کسی از سرمایه فکری و معنوی کتاب در زندگی خویش بی‌بهره می‌ماند، ادامه داد: مردم ایران هزاران سال است که همراه کتاب و این یار مهربان هستند. برنامه‌ریزی برای تدوین و ترویج جشن‌های کتاب باید صورت بگیرد و در این زمینه حمایت‌ها انجام شود، چراکه قطعا نتایج حمایت از کتاب مبارک خواهد بود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی بوده و از تاسیس اولین حوزه علمیه آن یک هزار سال می‌گذرد، اما تعداد کتاب فروشی‌های آن در حال کم شدن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین