کد خبر: ۳۱۷۳۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

سایه سنگین دلواپسان بر سر رسانه ملی/همراهی صداوسیما با زاکانی در توهین به عضو مذاکره‌کننده هسته‌ای

گفت‌و‌گوی ویژه خبری که قرار بود شب گذشته با مهمان روی آنتن برود، در اقدامی عجیب یکی از مهمانان را به درخواست مهمان دیگر که از مخالفان برجام بود، از برنامه حذف کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
برنامه گفت‌و‌گوی ویژه خبری شب گذشته درحالی با حضور یکی از نمایندگان مجلس روی آنتن رفت که حمید بعیدی‌نژاد نتوانست در برنامه حضور پیدا کند.

بر اساس این گزارش گفت‌و‌گوی ویژه خبری که قرار بود با حضور علیرضا زاکانی، رییس کمیته بررسی برجام در مجلس و حمید بعیدی‌نژاد عضو ارشد تیم مذاکره کننده درباره بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان روی آنتن برود، دقایقی پیش از پخش با بهانه جویی زاکانی تغییرات قابل تاملی داشت.

به گزارش ایلنا، گفته می‌شود زاکانی در لحظه حضور در استودیوی گفت‌و‌گوی ویژه خبری اعلام می‌کند حاضر نیست در برابر حمید بعیدی‌نژاد بنشیند و به خاطر رعایتشان مجلس تنها حاضر است به صورت تلفنی یکی از اعضای تیم مذاکره کننده را در بحث مشارکت دهد! در پی این اتفاق، سردبیر و تهیه کننده گفت‌و‌گوی ویژه خبری درخواست زاکانی را با حذف بعیدی‌نژاد که با اصرار فراوان برای گفت‌و‌گو دعوت شده بود، اجابت می‌کند.

گفت‌و‌گوی ویژه خبری شب گذشته با اجرای حسین رنجبران در حالی روی آنتن رفت که زاکانی به تنهایی اظهاراتی علیه برجام و مذاکرات هسته‌ای عنوان داشت و مانند هفته نامه تحت مدیریتش، یک طرفه حرف‌های خود را علیه برجام اعلام کرد، بدون آنکه حاضر باشد حرف‌های طرف مقابل را نیز بشنود.

خاطرنشان می‌شود حمید بعیدی‌نژاد در گفت‌و‌گویی با تایید این اتفاق خاطرنشان کرده است: تلاش ما در وزارت خارجه تمرکز روی محتو است نه حاشیه. عملکرد کمیسیون ویژه برجام که قرار بود در گفت‌و‌گوی ویژه خبری پنج شنبه شب به بحث گذاشته شود با درخواست علیرضا زاکانی رییس کمیسیون به نشستی یک طرفه تبدیل شد.

وی همچنین توضیح داده است که امادگی ما برای حضور در گفت‌و‌گوی ویژه خبری پنج شنبه شب هم در همین راستا بود، ولی گویا اقای زاکانی شخصا تصمیم گرفته بودند به تنهایی در برنامه شرکت کنند. دوستان صدا و سیما که تلاش داشتند این بحث جامع باشد از این موضوع ناراحت بودند ولی چون در تیزر‌ها موضوع برنامه کمیسیون ویژه برجام عنوان شده بود تغییر برنامه برایشان دشوار بود. حتی با افراد دیگری تماس گرفته بودند که ظاهرا در دسترس نبودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین