کد خبر: ۳۱۷۴۳۴
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۸

سبحانی‌نیا: بعیدی‌نژاد جایگاه ویژه‌ای در تیم هسته‌ای دارد

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس گفت: بعیدی نژاد به دلیل حضور در مذاکرات از اشراف خوب و کاملی نسبت به این موضوع برخوردار است.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص اقدام صداو سیما در حذف نماینده دولت از برنامه گفت و گوی ویژه خبری که شب گذشته با حضور علیرضا زاکانی، رئیس کمیسیون برجام به روی آنتن رفت، تاکید کرد: آقای بعیدی نژاد به عنوان یکی از اعضای تیم هسته ای و وزارت امور خارجه صاحب نظر در بحث مذاکرات و توافق هسته ای و برجام است. ممکن است که اعضای ارشد تیم مذاکره کننده حضور نداشته اند که به برنامه بیایند و ایشان به نمایندگی از آن ها در برنامه حضور پیدا کرده است.

 وی افزود: بعیدي نژاد به دلیل حضور در مذاکرات از اشراف خوب و کاملی نسبت به اين موضوع برخوردار است و اینکه کسی بگوید شان ایشان خدای نکرده پایین تر است صحیح و قابل قبول نیست.

سبحانی نیا تاکید کرد: در اینجا بحث هم شان بودن اصلا مطرح نیست و عدم شانیت جایگاهی ندارد بلکه مهم این است کسی که اطلاعاتی دارد و مي تواند از مذاکرات و توافق هسته ای دفاع کند، در برنامه حضور پیدا کند. قطعا آقای بعیدی نژاد به عنوان مدیرکل وزارت خارجه از این شان و احترام برخوردار است و جایگاه  ویژه ای دارد که می تواند در برنامه های کارشناسی و مناظره ای به خوبی به بحث بنشیند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس خاطرنشان کرد: نمی دانم چه اتفاقی در برنامه افتاده است و چون حضور نداشتم نمی توانم در این باره قضاوت درستی داشته باشم، اما بعید می دانم که دکتر زاکانی چنین برخوردی کرده باشد.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا نمایندگان ناظر بر عملکرد رسانه ملی می توانند به این موضوع ورود کنند؟، گفت: آن ها چون در جریان قضیه هستند می توانند از افراد دعوت کرده و پاسخ آن ها را درباره جزئیات موضوع جویا شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین