کد خبر: ۳۱۷۴۵۳
تعداد نظرات: ۵۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
در حاشیه حذف نماینده دولت از گفت‌و‌گوی ویژه خبری به اصرار نماینده دلواپس

صداوسیما به میل دلواپسان؛ یکه‌تازی مخالفان توافق هسته‌ای در رسانه ملی

مسئولان صداوسیما نشان دادند که انتقاد دولت و حامیانش مبنی‌بر بی‌طرف‌نبودن صداوسیما در برخورد با دولت اشتباه نیست؛ صداوسیما ثابت کرد که اگر باید بین دولت و دلواپسان یکی را انتخاب کند و تریبون را به یک طیف و گروه بسپارد، آن گروه کسانی نیستند جز دلواپسان و مخالفان سرسخت –و نه حتی معتدل- دولت و توافق هسته‌ای.
آفتاب‌‌نیوز :
سپهر کیانفر- با اینکه جهت‌گیری‌های سیاسی صداوسیما علیه دولت یازدهم از همان آغاز به‌کار کابینه برهمگان آشکار شد اما امید می‌رفت که مسئولان این سازمان که از قضا بودجه‌اش را هم دولت می‌دهد، در برخورد با اقدامات و سیاست‌های دولت کمی عدالت و بی‌طرفی را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ ولی دریغ از ذره‌ای انصاف و بی‌طرفی. صداوسیمایی که با پول بیت‌المال و بودجه دولت اداره می‌شود به محلی برای تبلیغ یک حزب و جناحی خاص تبدیل شده است.

به گزارش آفتاب، گفت‌و‌گوی ویژه خبری صداوسیما که قرار بود با حضور دکتر بعیدی‌نژاد، عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان و علیرضا زاکانی، نماینده تهران و رئیس کمیسیون ویژه برجام، روی آنتن برود، با اصرار عجیب این نماینده مجلس مبنی‌بر مخالفت با حضور عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در این گفت‌وگوی تلویزیونی، به تریبونی یک‌طرفه برای مخالفان "برجام" و حذف نماینده دولت از این برنامه تبدیل شد.

براساس گزارش‌ها، قرار بود در این گفت‌وگو، حمید بعیدی‌نژاد رییس تیم کارشناسی مذاکره‌کننده نیز حضور یابد اما هنگامی که او در نیمه‌های راه رسیدن به استودیو بود، از صداوسیما با وی تماس می‌گیرند و ضمن عذرخواهی، می‌گویند زاکانی اصرار دارد خودش به‌تنهایی در این برنامه صحبت کند! اقدامی که گرچه از سوی صداوسیما درباره دولت روحانی تازگی ندارد، اما نکته عجیب در بی‌پروایی و رفتار توهین‌آمیز صداوسیما نسبت به نماینده دولت است که به خود اجازه می‌دهند هرگونه که می‌خواهند با دولت رفتار کنند. چرا که اگر قرار بود رسانه ملی تریبونی یکطرفه برای بیان دیدگاه‌های طیف مخالف توافق هسته‌ای -برجام- باشد، پس چرا ابتدا از نماینده دولت دعوت می‌شود و سپس در نیمه‌های راه -بخاطر مخالفت مهمان دیگر برنامه- به وی گفته‌ می‌شود که نمی‌تواند در برنامه حضور داشته باشد. آیا این به‌معنای عدم استقلال صداوسیما و نفوذ و تسلط گروه مخالف توافق هسته‌ای-برجام- بر سازمانی که باید رسانه ملی و بازتاب‌‌دهنده تمامی دیدگاه‌ها و نظرات طیف‌های مختلف جامعه باشد، نیست؟ 

با این حال، بعیدی‌نژاد در واکنش به این اقدام توهین‌آمیز مسولان صداوسیما، گفته است "تلاش ما در وزارت امور خارجه تمرکز روی محتوا است نه حاشیه‌. ما در وزارت امور خارجه همیشه برای گفت‌وگو و مشارکت در مباحثات آمادگی داریم... آمادگی ما برای حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری پنج‌شنبه‌شب هم در همین راستا بود ولی گویا آقای زاکانی شخصاً تصمیم گرفته بودند به‌تنهایی در برنامه شرکت کنند."

گفته می‌شود زاکانی در لحظه حضور در استودیوی گفت‌و‌گوی ویژه خبری اعلام می‌کند به‌خاطر رعایت شأن مجلس تنها حاضر است به‌صورت تلفنی یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده را در بحث مشارکت دهد! مشخص نیست که دقیقا منظور زاکانی از "رعایت شأن مجلس" چیست! اما سبحانی‌نیا، عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در همین‌رابطه با بیان اینکه "بعیدی‌نژاد به دلیل حضور در مذاکرات از اشراف خوب و کاملی نسبت به این موضوع برخوردار است، می‌گوید: آقای بعیدی‌نژاد به عنوان یکی از اعضای تیم هسته‌ای و وزارت امور خارجه صاحب‌نظر در بحث مذاکرات و توافق هسته‌ای و برجام است. ممکن است که اعضای ارشد تیم مذاکره‌کننده حضور نداشته‌اند که به برنامه بیایند و ایشان به نمایندگی از آن‌ها در برنامه حضور پیدا کرده است. بعیدي‌نژاد به دلیل حضور در مذاکرات از اشراف خوب و کاملی نسبت به اين موضوع برخوردار است و اینکه کسی بگوید شأن ایشان خدای نکرده پایین‌تر است صحیح و قابل قبول نیست.

در پی این اتفاق، محمدحسین رنجبران، مجری این برنامه نیز با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به اینکه "‌دیشب (پنجشنه) از آن شب‌های ماندگار تلخ و شیرین بود برای من"، توضیح داد: تلخ از آن جهت که ناخواسته در برخوردی که به هیچ‌وجه نمی‌پسندیدم سهیم شدم، شیرین از آن جهت که بزرگواری یک انسان شریف در چنین موقعیت ناخوشایندی برایم تجربه‌ای ماندگارشد، دکتر حمید بعیدی‌نژاد رو می‌شناختم ... اما در دومین برخوردمان یک درس اخلاقی بزرگ را نه از یک مدرس اخلاق بلکه از یک چهره سیاسی آموختم...این دیپلمات نام‌آشنا درس تواضع، صبر، ادب و اخلاق سیاسی را برایم در کمتر از دو دقیقه معنا کرد...آرزو دارم همه دیپلمات ها و سیاستمداران ما آراسته به اخلاق و ادب و منطق....»

با این حال، منصور حقیقت‌پور، نایب رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس، در رابطه با ضرورت آمدن یا نیامدن موافقان برجام به‌عنوان طرف مقابل بحث اعضای کمیسیون در رسانه‌ها معتقد است که "این مسئله از سیاست‌های صداوسیما است؛ اگر نظر صداوسیما این بوده است که آقای بعیدی‌نژاد بیاید و آقای زاکانی قبول نکرده، آنها می‌توانستند گفت‌وگو را برگزار نکنند."

کمیسیون برجام متشکل از تعدادی نمایندگان عمدتاً مخالف توافق هسته‌‌ای است که قرار است متن توافق هسته‌ای میان ایران 1+5 که در آخرین دور مذاکرات در وین به‌دست آمده است را بررسی کنند. در روزهای اخیر گزارش‌هایی از جلسات این کمیسیون منتشر شده است که در نوع خود جالب‌توجه است. براساس گزارش‌ها؛ عدم اطلاع‌ و آشنایی کافی این نمایندگان با موضوعات هسته‌‌ای و متن برجام باعث احضار و طرح سئوال‌های واهی از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای شده است. در بخشی از آخرین جلسه این کمیسیون، مهدی کوچک‌زاده به تصویری از یک نامه اشاره کرده که امضای چند دیپلمات مذاکره‌کننده در آن بود و از عراقچی پرسید: «آقای رئیس‌جمهور... محکم گفتند که ما هیچ چیزی را امضا نکردیم؛ آقای عراقچی این چیست؟» که در ادامه عراقچی به وی گفت که بعد از پایان مذاکرات و انداختن عکس یادگاری، فابیوس پیشنهاد داد که وزرای خارجه هفت کشور، امضای یادگاری در برگه ثبت کنند و این امضاها، همان است. همچنین علیرضا زاکانی رئیس کمیسیون ویژه برجام نیز وارد بحث شد و از عراقچی پرسید که «این (امضاهای یادگاری) تلقی به پاراف نمی‌شود»! که عراقچی پاسخ داد: «خیر اینگونه نیست.»

مخالفان سرسخت توافق هسته‌ای که همان حامیان احمدی‌نژاد و تیم مذاکره‌کننده سابق ـبه‌سرپرستی جلیلی- هستند بارها در رویارویی با اعضای تیم مذاکره‌کننده دولت روحانی عدم دانش و تسلط خود به مباحث و مذاکرات هسته‌ای را نشان داده‌اند و بی‌‌آنکه برنامه یا راه‌حل جایگزین مشخصی برای حل مسئله هسته‌ای -که پس از سال‌ها مذاکره، توسط دولت تدبیر به سرانجام رسیده، ارائه کنند تنها به کارشکنی در این مسیر می‌پردازند که متاسفانه همراهی صداوسیما را نیز به دنبال دارد. نکته‌‌ای که پیش از این نیز، رئیس‌جمهور در یکی از سخنرانی‌های خود به‌شدت از آن انتقاد کرد و گفته بود "یک عده شده‌اند متولی و همه مردم از نظر آنها شده‌اند مشکوک...شما چه‌کاره هستید که خود را متولی همه چیز می‌دانید؟ ...چرا یک عده بی‌سواد که از بخش‌هایی خاص پول می‌گیرند باید حرف بزنند..." اما معلوم نیست چگونه رسانه‌ای که می‌خواهد یک سیاست کلان نظام را بررسی کند، می‌تواند ادعای صداقت و عدالت را داشته باشد، وقتی اصول بی‌طرفی را زیر پا می‌گذارد و یک گروه را حذف و تریبون را به گروهی دیگر می‌دهد تا آن‌‌ها هرآنچه خواستند بگویند، ولو دروغ و تهمت و سخنان نادرست و برخلاف منافع مردم باشد؟ 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵۶
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
10
226
همین رفتارهای یک جانبه و متضاد با رای ملت موجب شده صدا و سیما دیگر یک رسانه ملی برای ملت نباشد . کاهش مخاطبان برنامه های صدا و سیما خود گواهی بر این ادعا است.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
والله مردم حق دارند این صدا وسیمای بی منطق را نپسندند وبه طرف ماهواره ها بروند البته این آقایان دلواپس همین می خوان. خداوند همه را به راه راست هدایت کند
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
دوستان برای یک بار هم که شده برید و حقیقت رو از یک سایت دیگه بخونید
من نمیگم کی راست میگه
ولی خودتون برید همین مطلب رو در جهان نیوز بخونید
به خدا این افتاب همش داره بهتون دروغ میگه
برید بخونید و منصفانه قضاوت کنید
البته میدونم که نظرم منتشر نمیشه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
آقا سید شما هم بهتره یه سر به بقیه سایت ها بزنید میتونید تابناک رو بخونید : "رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس گفت: علت مخالفت من با حضور آقای بعید‌ی‌نژاد در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو، مصوبه کمیسیون ویژه بوده است که اعضا وارد مناظره‌ها نشوند."
با توجه به متن فوق ایشون خودشون مخالفت کردن که آقای بعیدی نژاد حضور نداشته باشن . در حالی که جهان نیوز این موضوع رو تکذیب کرده است . حالا شما بگو کی دروغ میگه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
مسترسید خود مجری دلواپس جریان رو تعریف کرده به سایت آفتاب چرا نسبت دروغ میدی؟
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
خودم از اینکه نظرم منتشر شد تعجب کردم چون این اولین بار بود
علی اقا وقتی اینجا کامنت گذاشتم یعنی یک سویه نمیخونم و سایت های دوطرف رو رصد میکنم
اما شما گفتید که در این زمینه مناظره نشه
اما این مصوبه کمیسیون بوده نه شخص آقای زاکانی ضمنا دلیلش چی بود؟
دلیلش عدم ایجاد دوقطبی در جامعه و حفظ
آرامش بود
این حرکت که به نفع دولته نه به نظر دولت
چون دیدید که در چند مناظره اولی که در خصوص برجام در صدا وسیما اتفاق افتاد آقایان بهشتی پور و حضرتی که بعنوان موافق حضور داشتندحرفی برای گفتن نداشتند
پس دیدید که آفتاب حقیقت رو طبق معمول نمیگه
البته این خصلت افتاب و همتایان خارج نشینشه که نه راست میگن و نه دروغ بلکه راست و دروغ رو باهم قاطی میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
4
122
خدایا ایران را از نادانان ...رهایی ده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
3
80
...دارو نداشته باشی، مجبور شی در بدر دنبال دارو بگردی، از داروهای اشغالی چینی استفاده کنی و بعد از چند سال زجر کشیدن و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
5
96
خودشان آبروي خودشان را مي برند البته اگر آبرويي داشته باشند
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
5
84
مهم نيست چون معمولا مردم هم اين برنامه هاي يکطرفه را نگاه نميکنند اصولا کسي تلويزيون را نگاه نميکند اگر مردم نگاه ميکردند که تلويزيون ملي بود الان ميلي است
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
5
62
...دولت هیچ قدرتی نداره.. به نظر من تنها راه حل ... اینه که آاقای روحانی در یک برنامه زنده تلویزیونی بیاد با مردم صحبت کنه بگه که من تا انجا که شما ملت بهم اختیار دادین به وظیفه ام در قبال حل مسائل هسته ای عمل کردم اما دیگه بیش از این دست خودم نیس ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
7
80
مگه کسی رسانه میلی رو نگاه هم میکنه؟!!!!
زاکانی و... بقیه دلواپسان هر ...که میخواهید بکنید، اینم بدانید که روزی هزاران بار ... مردم رو پشت سرتون دارید
وحیدی
|
-
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
4
67
ما را به خیرش امیدی نیست ...(ای رسانه میلی)
یک شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
6
53
از سالها پیش مشخص است که صدا و سیما رسانه ملی نیست و اما اقایان نماینده مخالف توافق هسته ای بیش از چند ماهی از دوران نمایندگی تان نمانده است انشااله مردم تکلیفتان را در پای صندوقهای رای مشخص خواهند کرد هی بنام مردم طبل مخالفت بزنید جائی نمی رسید چون مردم دیگر شما را شناخته اند هشت سال سکوت شما مردم را بفلاکت انداخته و چه بسا اکثر شما ها با ...و نگران ان هستید که روزی مشابه دولت پاکدستان حداقل در افکار عمومی محاکمه شوید و ... بزرگترین فساد های قرن در دولت پاکدستی که شماها تمام قد از ان دفاع کرده اید رخ داده است و ...
ناشناس
|
Spain
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
4
47
باسمه تعالی

در حال حاضر با توجه به تسهیلات الکترونیکی در فضای مجازی امکان مخفی کردن برخی از مسایل بسیار مشکل شده بخصوص برای یک رسانه ملی که دایما زیر ذره بین انتقادات است و هر گونه انحراف از معیارها موجب دوری مخاطبان از آن رسانه می شود.حالا چطور مسئولان رسانه براساس تقاضای یک فرد که جهت فکری او مشخص است به این اقدام دست زده جای تعجب دارد.والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
علتش سطح آی کیو است جانم
صبور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
4
65
صدا سیما سالهاست که رسانه ملی نیست . ارزش نگاه کردن ندارد. دولت باید فکری بکند صبر کافی است.
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
5
52
به این میگن فرار به جلو!!وقتی در برابر منطق زانو میزنند و حرفی ندارند میخواهند خود متکلم وحده باشند تا مبادا در مقابل حقیقت و واقعیت نقاب از چهره شان بیفتد و رنگ از رخسارشان بپرد!!!
رضائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
71
5
سابقه بی عملی اصلاح طلبان طولانی ست .پس انتظارتان هم بی جاست.
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
4
40
رسانه ملی!!!!!!!!!!!!!!!!!! اینکه همش اخبار ...رو میگه با هفت تیر کشی در آمریکا و طوفان و باد و سیل و زلزله و بد بختی مردم دنیا تا ما شکر کنیم خدا را و نق نق نکنیم. تا پریروز همین رسانه ملی میگفت شتاب پیشرفت علمی کشور چند برابر کشور های توسعه یافته است، امروز میگه شتاب منفی شده؟؟؟؟؟؟!!! حتما صادرات خودروهای داخلی به کشور های صنعتی دنیا و تولید و غنی سازی اورانیوم توسط دختر بچه های دبستانی در زیر زمین منزلشون که ما رو یاد سریال ماری کوری می اندازه از نمادهای این پیشرفت و شتاب هستن!!!! این رسانه ملی نیست ابزار عوام فریبی است!!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
4
43
اصولأبرعملکردرئیس ومسؤلان صداوسیمانظارت می شود؟چگونه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
4
49
رسانه ملی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
4
42
اگر كميسون كه اكثرا از رييس تا ديگران كه از مخالفان ميباشند در راس امور هستند مردم اين را نمي پذيرد در اظهار نظر مردم بگذاريد
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
3
54
این ها که مثلا نماینده مردم هستند و تحصیل کرده هستند و از صد تا صافی شورای نگهبان و... رد شدند تا شدن وکیل مجلس، هر چی این آقای عراقچی یک موضوع رو توضیح میده نمیفهمند بعد ما از عوام چه انتظاری داریم. این دلواپسان محترم دلشون میخاد اوضاع کشور بحرانی باشه تا سوء استفاده و دزدی بشه یا اینکه جنگ بشه تا از فرصت استفاده کنن و برن همون کشور هایی که سرمایه ها رو بردن و خونه خریدن...
منافع مردم کیلو چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
حالا کی گفته تحصیلکرده هستند اصلا همین که ...
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
4
46
این زاکانی ...دوره بعد مگر خواب نمایندگی مجلس را ببیند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
4
35
محمدحسین رنجبران، مجری این برنامه نیز با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به اینکه "‌دیشب (پنجشنه) از آن شب‌های ماندگار تلخ و شیرین بود برای من"، توضیح داد: تلخ از آن جهت که ناخواسته در برخوردی که به هیچ‌وجه نمی‌پسندیدم سهیم شدم، شیرین از آن جهت که بزرگواری یک انسان شریف در چنین موقعیت ناخوشایندی برایم تجربه‌ای ماندگارشد، دکتر حمید بعیدی‌نژاد رو می‌شناختم
از این تجارب ماندگار کی استفاده خواهید کرد ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
5
35
از يه طرف هم آقاي نجف زاده را مي فرستند روي آنتن كه بگويد چون حقوق ما را دولت مي دهد دست و بالمان بسته است. كجا دست و بالتان بسته است؟ شماها كه رسانه ملي را تبديل به رسانه ميلي كرده ايد. هر کاري مي خواهيد انجام مي دهيد اخر سر هم مي گوييد دولت مخالف آزادي بيان است و نمي گذارد ما حرفمان را بزنيم.
دنا
|
-
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
4
33
...البته خیلی هم جای نگرانی نیست چون خودشان بهتر و بیشتر ماهیت ..شان را آشکار می کنند ...
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
4
39
متاسفیم برای رسانه ای که اسمش رسانه ملیه...
هموطن
|
United States of America
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
3
34
به نظر بنده این یک پیروزی است برای دولت تدبیر وامید وبرای مذاکره کننده عزیز است که مردم فهیم کشور ماهیت ...مخالفان بی سواد رابیشتر وآشکارا روی آنتن صداوسیما ببینند ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
3
25
با سلام اقای رییس صداو سیما... لطفا شان ان را رعایت نمایید با تشکر.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
3
25
باسلام ...ریاست محترم جمهور ... با این گونه برخوردهای صدا وسیما هیچ اعتراض مستقیمی نمیکند و ...بعضا تلویحا از صدا وسیما انتقاد میکند .در حالی ایشان باید بعنوان شخص دوم مملکت که با رای مستقیم مردم انتخاب شده مستقیما انتقادش را به صدا وسیما اعلام و...
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
3
29
رسانه میلی است نه ملی
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
3
27
جایی میگن رسانه ملی که رسانه ی خصوصی وجود داشته باشه ..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وقتی چنین چیزی نداریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این ملی دیگه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
3
28
سلام خسته نباشی آخه دولت قبل به صداوسیماباج می داده دولت تدبیرامید باج نمیده بخاطر این همیشه جانبداری ازدولت قبل میکن درضمن خواهشا دست از سیاستکارانتون برداری بفکر مردم باشید مردم ازدست دعواهای سیاسی خسته شدند دآخ دعوای شما دودش میره چشم مردم
احمد ازاهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
3
24
متاسفانه رسانه ی میلی دراختیار ...
جناب اقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
2
19
سلام من هرموقع بحث سیاسی تو شبکه ای باشد ....میرم وشبکه مستند را تماشا میکنم و با عظمت احدیت بیشتر اشنا میشم!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
2
28
آقای جبلی معاون محترم کنونی خبر صدا و سیما و آقای بوالی مدیر شبکه خبر، از اعضای ستاد آقای جلیلی بوده اند...مابقی قضایا را خودتان حدس بزنید!!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
2
16
قابل توجه آقا سید من بیشتر سایتهارا می خوانم حتی بی بی سی و دیگر سایتهای بیگانه و داخلی چنین چیزی که شما می فرمائید ندیدم اگر حرفی بروفق مرادت نیست من نمی ندانم چون حقیقت تلخه درضمن خبرگزاری فارس راهم میخوانم که ..
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
3
24
خوشحالم
در شان اقای دکتر بعیدی نژاد نبود همکلامی با زاکانی
زاکانی حداکثر با رسایی باید در یک ردیف باشه ....
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
3
20
با سلام اينكار آقاي زاكاني غير منطقي است چرا كه ،اگر آقاي زاكاني حرفش درست است چرا از طرف مقابل واهمه دارد ؟ مشخص است كه ريگي تو كفششه والا لزومي ندارد كه از حضور آقاي بعيدي نژاد دلهره داشته باشد با احترامي كه به آقاي زاكاني داشتم واقعا از ايشان نا اميد شدم ، به اين دليل كه اگر آقاي زاكاني مطمئن است كه حرفهاي كه از صدا و سيما مي زند واقعيت دارد و درست است به چه علت اصرار داشته كه تنها صحبت كند بايد به مردم توضيح دهد و صدا و سيما نيز از مردم بابت اين بي توجهي و بي احترامي به مردم پاسخگو باشد و انتظار نداشته باشد كه مردم از ماهواره استفاده نكند ، و يك سئوال اينكه آيا واقعا اگر در خصوص آقاي زاكاني اينكار را مي كردند وجدانا خودش راضي مي شد ...
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
24
3
درودبرزادکانی وسایرازادمردانی که باشجاعت درمقابل امریکای خون اشام و ... انان مردانه ایستاده اند و...
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
26
3
چه جالب! سایت افتاب !خجالت هم نمی کشی!؟اینهمه نظرات استعمارپسند واقازاده پروریه نظرمخالف هم ندارند!؟اگردارندپس چرادرنظرات بروزنمیدهید!؟ای نامردان خودفروخته!
محمد
|
Germany
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
24
3
سلام آفتاب کذب میگه .همش بصورت جانبدارانه حرف میزنه.مثل خیلی سایت های اصولگرا یا اصلاح طلب.همش تعصاب حزبی.مثل کیهان از اون طرف.یکی نیست بگه کدوم حل مشکل هسته ای.آخه این امتیارات رو هر گروه یا دولتی میداد توافق میشد.از طرفی اگر زحمت دانشمندان شهیدمون و بقیه نبود این آقایون چی داشتن واسه مذاکره.که برن بدن 4 تا امتیاز بگیرن... ..
110
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
3
18
درود بر دکتر بعیدی نژاد عزیز
یامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
3
14
صدا و سیما علاوه بر اینکه بی طرفی خود را اثبات کرده با کارهایی از این دست داره نشون میده که یکسری افراد آماتور و غیر حرفه ای دارن میگردوننش که ساده ترین اصول رسانه ها رو هم بلد نیستن ... همه رسانه ها طبق خط مشی که دارن پیش ولی حداقل ظاهر کارو حفظ میکنن .. این دوستان علنا دیگه ظاهر کار رو هم ول کردن
علی
|
Germany
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
3
13
اقای رئیس جمهور مجبور است در چند جبهه بجنگد تا با همت مردم پیروز گردد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
1
9
خدا وکیلی خودروسازان داخلی چطور وجدانشان قبول مینکه که خودروی با تکنولوژی 40 سال پیش رو به مردم قالب کنند آنهم با این قیمت یعنی با قیمتی که اگر تعرفه کاهش یابد میتوان یک خودرو در حد مطلوب اروپایی یا کره ای خرید.کشورهای همسایه ی ما رو نگاه کنید چی سوار میشن ما چی؟ خودروی 40 سال پیش آنهم با کلی پیش فروش و منت گذاشتن........
Parvaz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
2
11
عید 95 ... ملت... خانه نشینت می کنند...
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
1
11
یک بار هم که شده توافق را خودمان بخوانیم و اینقدر وقتمان را در سایت ها تلف نکنیم!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
2
9
می بخشید هان................ از کی تا حالا این رسانه خودسر شده....!!!! یعنی می خوای بگی میهمان ها با برنامه ریزی قبلی و دستور از بالا دعوت نمی شن و همینطوری هر کی خواست بیاد میارنش... بسه بابا مگه میشه... مگه داریم...!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
1
15
انتخابات مجلس نزدیک است. سحر نزدیک است..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
3
16
صدا وسیما شمشیر ازرو بسته
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
2
8
متاسفم برای صدا و سیما
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
1
5
من صحبت های کمیسیون برجام را دنبال می کنم خدا وکیلی وبدون غرض صحبت می کنم توهین به کسی نباشه وقتی در گفتگوها دقت می کنی واقعا در این کمیته بعضی از افراد خیلی بی سواد ولجبازند وبه آنچه که اصلا فکر نمی کنند مردمه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین