کد خبر: ۳۱۷۵۱۹
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

کاهش شدید محبوبیت هیلاری کلینتون

یک نظرسنجی که نتایج آن امروز(شنبه) منتشر شد،‌ نشان داد محبوبیت هیلاری کلینتون به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا شدیدا کاهش یافته است.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از خبرگزاری آسیا،‌ نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه گالوپ که نتایج آن امروز منتشر شد نشان داد، تنها 41 درصد از بزرگسالان آمریکایی می گویند که نظر مساعدی درباره هیلاری کلینتون، وزیر خارجه اسبق آمریکا و کاندیدای پیش‌روی حزب دموکرات این کشور در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 دارند و در مقابل 51 درصد نیز گفتند نسبت به او نظر نامطلوبی دارند.

خبرگزاری شینهوا گزارش داد،‌ پایین ترین میزان محبوبیت کلینتون معادل 38 درصد بوده که مربوط به سال 1992 است.

با این حال گالوپ عنوان کرد، در آن زمان محبوبیت زیر 40 درصدی کلینتون بیشتر به خاطر ناآشنایی مردم با او بوده تا تایید نکردنش.

پایین آمدن میزان محبوبیت کلینتون در زمانی انجام شده که این کاندیدای دموکرات درگیر مناقشه بر سر استفاده از سرور شخصی پست الکترونیکی خود برای استفاده های کاری در زمان تصدی وزارت امور خارجه است.

پلیس آمریکا در حال تحقیق در این باره که آیا کلینتون از سرور شخصی خود برای مبادله اطلاعات طبقه بندی شده استفاده کرده یا خیر، است.

به گزارش ایسنا، گالوپ خاطر نشان کرد،‌ کلینتون به رغم آن که با کاهش کلی میزان محبوبیت روبرو شده اما همچنان میان دموکرات ها و مستقل هایی که گرایش دموکرات دارند محبوب است و 74 درصد از آنها دیدگاه مساعدی درباره او دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین