کد خبر: ۳۱۷۵۲۴
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

حضور ۳۱ هزار و ۷۴ زائر ایرانی در عربستان

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت از حضور ۳۱ هزار و ۷۴ زائر ایرانی در عربستان سعودی خبر داد و گفت: هم‌اکنون نیمی از زائران در مکه و نیمی دیگر در مدینه حضور دارند. همچنین ۲۶ شهریور تمام زائران از مدینه به مکه می‌روند.
آفتاب‌‌نیوز : معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت از حضور ۳۱ هزار و ۷۴ زائر ایرانی در عربستان سعودی خبر داد و گفت: هم‌اکنون نیمی از زائران در مکه و نیمی دیگر در مدینه حضور دارند. همچنین ۲۶ شهریور تمام زائران از مدینه به مکه می‌روند.

حمید محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت زائران بیت‌الله الحرام گفت: تا امروز 114 پرواز از ایران زائران را به عربستان منتقل کرده‌اند و هم‌اکنون 31 هزار و 74 زائر ایرانی وارد عربستان شدند.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هم‌اکنون 17 هزار و 536 زائر ایرانی در مدینه منوره حضور دارند، افزود: زائران ایرانی حاضر در مکه مکرمه به 17 هزار و 538 نفر رسیده است.

وی ادامه داد: از 12 شهریورماه پروازهای زائران مدینه بعد آغاز شده و تاکنون 12 پرواز از فرودگاه ایران به جده آمده است. هم‌اکنون 5 هزار و 570 زائر ایرانی مدینه بعد در مکه حضور دارند.

محمدی با بیان اینکه هم‌اکنون اوضاع کلی زائران به لحاظ اسکان و حمل و نقل در شرایط مطلوب به سر می‌برد، گفت: در حوزه پزشکی نیز مشکلی نداریم و مجوز 12 درمانگاه در مدینه و 20 مطب در مکه گرفته شده است و در خدمت زائران ایرانی هستند.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت افزود: 26 شهریورماه تمامی زائران از مدینه به مکه می‌روند و در 5 مهرماه اولین گروه زائران مدینه بعد وارد مدینه منوره می‌شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین