کد خبر: ۳۱۷۵۵۴
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

با این غذاها کبد خود را بازسازی کنید

سبزیجات با داشتن تعداد زیادی کلروفیل آهن های سنگین مواد شیمیایی مضرو دیگر مواد جذب شده توسط بدن را از کبد پاکسازی می نمایند و به تعدیل کار سنگین کبد در پاکسازی مواد مضر از بدن کمک می نمایند.
آفتاب‌‌نیوز :
1- کلم: کلم حاوی مقادیر بسیار زیادی از آنزیمهای سم زدا مناسب برای بازسازی کبد است که در گلو کوزین موجود در کلم ذخیره شده اند.

2- گوجه فرنگی: حاوی مقادیر زیادی گلو تاتون است که کار سم زدایی از کبد را انجام می دهد، گوجه فرنگی همچنین کار مبارزه با رشد سلولهای سرطانی سینه، پوست و ریه را بخوبی انجام می دهد.

3- گریپ فروت: منبع عظیم دیگری برای پاکسازی کبد با منابع سرشار گلوتاتونهمچنین آنتی اکسیدانهای گریپ فروت و مقادیر زیاد ویتامین سی باعث افزایش تعداد آنزیمهای پاکساز کبد می گردد

4- سبزیجات: سبزیجات با داشتن تعداد زیادی کلروفیل آهن های سنگین مواد شیمیایی مضرو دیگر مواد جذب شده توسط بدن را از کبد پاکسازی می نمایند و به تعدیل کار سنگین کبد در پاکسازی مواد مضر از بدن کمک می نمایند.

5- ترب و هویج: هر دو حاوی مقادیر متنابهی از بتا کربن و و فلاونید های طبیعی می باشد، خوردن منظم هویج و ترب به کارکرد منظم کبد کمک بسیاری می نماید.

6- سیب: پکتین موجود در سیب با داشتن مقدار زیادی مواد شیمیایی لازم برای پاک کردن بدن از مواد مضرکمک می نماید، این عمل در نهایت به کبد کمک می کند تا به وظایف خود در پاک سازی بدن از مواد شیمیایی مضر برسد.

7- چای سبز: چای سبز حاوی آنتی اکیدانهای گیاهی است که به بهبود عملکرد کبد کمک می نماید.

8- زنجبیل غذای مورد علاقه کبد است مقداری از زنجبیل در غذای روزانه چه بعنوان ادویه و چه بصورت تکه های ریز مانند فوریتهای پزشکی برای کید خسته شما است. زنجبیل باعث افزایش سم زدایی کبد و بهبود عملکرد روزمره آن می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین