کد خبر: ۳۲۰۱۷۶
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

باران شرق تهران را زیر و رو کرد+ تصاویر

بارش باران که از حدود ساعت 16 بعداز ظهر دیروز جمعه به مدت 5 ساعت ادامه داشته در تهران به مرگ 5 نفر و مصدومیت چندین نفر انجامید.
آفتاب‌‌نیوز : میزان: بارندگی که از حدود ساعت 16 بعداز ظهر روز گذشته در تهران آغاز شده بود، در فاصله زمانی کوتاهی به اوج خود رسید به طوری که از ساعت 17 تا 19 بعداز ظهر جمعه، ساکنان شرق تهران به ویژه در مناطق پاکدشت، قیامدشت و خاوران شاهد بارش بارانی سیل‌آسا بودند.


بارانی که در شهر تهران پر شدن جوی‌‌های آب و سرازیر شدن آن به سطح خیابان‌ها در پی داشت، در پاکدشت به سیلابی شدن رودخانه‌ها انجامید.


سازمان هواشناسی از روز چهارشنبه 25 شهریورماه اخطاریه‌ای را روی خروجی سایت خود قرار داده بود و در آن نسبت به سیلابی شدن رودخانه‌های محلی در دامنه‌های البرز هشدار داده بود. با این حال این هشدار به قدری کلی و باران به اندازه‌ای غافلگیرکننده بود که شهروندان در مناطق مختلف پایتخت را درگیر خود کرد.


در پاکدشت و در روستای «توچال» یک خانواده 5 نفره اسیر طغیان رودخانه محلی شدند که پس از عملیات جست و جوی امدادگران هلال احمر، مرگ این 5 نفر تایید شد. همچنین بر اساس اعلام مدیرکل بحران استان تهران در این حادثه چندین نفر نیز دچار مصدومیت شدند که در بیمارستان پاکدشت بستری شده‌اند.


براساس اعلام پلیس راه، جاده خاوران در شرق تهران بر اثر آبگرفتگی و سیلاب دچار فرسایش شد و بزرگراه امام رضا (ع) به دلیل سیل مسدود شد.


اگرچه پلیس راهور ناجا از بازگشایی محور مشهد خبر داده اما به دلیل آبگرفتگی و لغزندگی جاده، از رانندگان خواسته است هنگام تردد از این جاده موارد احتیاطی را رعایت کنند.

سازمان هواشناسی برای امروز نیز در تهران بارش باران پیش‌بینی کرده و اعلام کرده است بارندگی در بعدازظهر تهران را در بر می‌گیرد. هرچند بارندگی امروز در تهران به شدت روز گذشته نیست اما هشدار در خصوص سیلابی شدن رودخانه‌ها همچنان پا برجاست.


دمای پایتخت امروز نسبت به روز گذشته با کاهش محسوسی مواجه است که این کاهش دما در مناطق مختلف تهران بین 3 تا 10 درجه اعلام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین