کد خبر: ۳۲۰۳۵۲
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

سقوط مرگبار اتومیبل به دره +عکس

همه چیز از یک شب بارانی آغاز شد که با رانش زمین و ریزش کوه در مناطقی از فشم امدادگران هلال احمر شمیرانات به سرعت برای ارزیابی و امداد رسانی به منطقه اعزام شدند و پس از بررسی و ایمن سازی منطقه حادثه مسیر با حضور عوامل راهداری پاکسازی و ترمیم شد.
آفتاب‌‌نیوز : همه چیز از یک شب بارانی آغاز شد که با رانش زمین و ریزش کوه در مناطقی از فشم امدادگران هلال احمر شمیرانات به سرعت برای ارزیابی و امداد رسانی به منطقه اعزام شدند و پس از بررسی و ایمن سازی منطقه حادثه با حضور عوامل راهداری مسیر پاکسازی و ترمیم شد.
 
سقوط مرگبار اتومیبل به دره +تصاویر
 
همچنین طی اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات 112 هلال احمر استان تهران گزارشی مبنی بر سقوط یک نیسان به دره و مجروح شدن پیر مردی 70 ساله به پایگاه هلال احمر قوچک داده شد که بلافاصله دو کُد امداد و نجات وارد منطقه شدند و هماهنگی برای حضور بالگرد در منطقه انجام شد.
 
پس از جستجو جهت یافتن مصدوم امدادگران خودروی وی را در کف دره به عمق 300 متر یافتند و ‌مصدوم نیز در ارتفاعاتی بالاتر از خودرو به بیرون پرت شده بود و دارای شکستگی و آسیب‌های زیادی شده بود که متاسفانه به علت شدت جراحات مصدوم جان خود را از دست داد.
 
سقوط مرگبار اتومیبل به دره +تصاویر
 
در نهاست با همکاری عوامل آتش‌نشانی لواسانات جنازه فرد متوفی به روی جاده انتقال داده شد و تحویل عوامل نیروی انتظامی شد. واژگونی خودروی پراید در منطقه قوچک به سمت سوهانک نیز دو مصدوم بر جاگذاشت که حال مساعد مساعد اعلام شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین