کد خبر: ۳۲۱۰۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸

تازه‌ترین اظهارات احمدی‌نژاد: دوره مال مردم‌خوری به پایان می‌رسد

محمود احمدی نژاد گفت: دوره مال مردم‌خوری به سر خواهد آمد و همه جشن سقوط ظلم و استقرار حکومت عدل مهدوی را برپا خواهیم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
رییس دولت سابق که در مسجد محمدیه منطقه 14 تهران سخن می‌گفت با بیان اینکه فطرت و ذات ملت ایران توانایی اداره و مدیریت جهانی را دارد گفت: ملت ایران ملتی متمایز با سایر مردم‌ها هستند و ذات آن‌ها شایستگی مدیریت جهانی و تکیه دادن بر مناصب تاثیر گذار دنیا را دارد و همواره این شایستگی را به جهان نشان داده‌اند و هر اتفاقی که در ایران می افتد موجی را در دنیا ایجاد می‌کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی بعد از بعثت پیامبر (ص) بزرگترین اتفاق تاریخ است و بعد از آن نیز جنگ تحمیلی و دفاع مظلومانه ملت همین ویژگی را دارد و وقتی مستکبران عالم دیدند مردم ایران با عدالت‌طلبی و خروج از زیر سایه شرق و غرب قیام کرده است،آن دیوانه قدرت‌طلب را برای حمله به ایران تحریک کردند.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: جنگ ایران تنها جنگی بود که شرق و غرب به نفع یک دیکتاتور قدرت‌طلب علیه یک کشور همراه بودند و همه سلاح‌ها و توان خود را صرف این موضوع کردند.

وی گفت: تلاش همه و غایت آمال همه آزادگان دنیا استقرار نظام مهدوی است و باید همه برای آن تلاش کنیم و بی شک این موضوع محقق می شود و خیلی زودتر از آنچه ستمکاران فکر می‌کنند پایه‌های ظلم سقوط خواهد کرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
64
5
درود بر انقلابی بزرگ دکتر احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
5
53
مدیریت جهانی را از تو دیدیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین