کد خبر: ۳۲۲۳۵۷
تعداد نظرات: ۳۰ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
اشک‌ریزان پرسپولیسی‌های شوک‌زده جلوی بیمارستان/این گزارش تکمیل می‌شود

شوک تلخ به فوتبال ایران/کاپیتان جوان پرسپولیس درگذشت/ تشییع در آزادی/ فریاد پرسپولیسی‌ها در فراق کاپیتان+تصاویر

هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس در اثر سکته ، درگذشت.هادی متولد سال 1364 و شهر بابل بود. او سال ها قبل بر اساس قرارداد همکاری مشترکی که تیم فوتبال پرسپولیس قائمشهر با تیم همنام و پر هوادار تهرانی داشت به پایتخت آمد.
آفتاب‌‌نیوز :
هادی نوروزی ساعتی قبل در بیمارستان آتیه تهران درگذشت. هادی متولد سال 1364  و شهر بابل بود. او سال ها قبل بر اساس قرارداد همکاری مشترکی که تیم فوتبال پرسپولیس قائمشهر با تیم همنام و پر هوادار تهرانی داشت به پایتخت آمد. نوروزی یکی از محصولات تیم های اقماری امیر عابدینی بود که در داماش تهران اوج گرفت و دیگر در پرسپولیس ماندگار شد . او یک فصل به نفت تهران با هدایت یحیی گل محمدی رفت و در برگشت کاپیتان دوم قرمزها شد. او با رفتن نوری توانست کاپیتان اصلی این تیم با شماره 24 باشد.

بامداد پنجشنبه و حوالی 4 بامداد بود که اقوام هادی او را به دلیل درد شدید قلبی به اورژانس بیمارستان آتیه تهران رساندند اما تلاش تیم پزشکی برای احیا نتیجه ای نداشت و کاپیتان پرسپولیس در 30 سالگی چشم از جهان فروبست.

بیمارستان آتیه تهران غرق در اندوه است و صدها نفر شوک زده جلوی در بیمارستان زار زار گریه می کنند. ورودی بیمارستان آتیه هواداران پرسپولیس جمع شده اند و در لابی بیمارستان هم تقریبا تمام ستاره های تیم جمع شدند.

 مسئولان، بازیکنان و همه آنهایی که صبح را با خبر درگذشت هادی نوروزی آغاز کردن با چشمانی گریان به بیمارستان آتیه آمدند و ناباورانه در جستجوی چرایی علت درگذشت هادی نوروزی ، کاپیتان جوان پرسپولیس هستند. باور اینکه هادی چرا و چطور رفته برای شان سخت است.

هادی که دو فرزند داشت شب گذشته دچار شوک تنفسی شد و همسرش او را به بیمارستان آتیه انتقال داد اما تلاش پزشکان برای نجات جانش بی نتیجه ماند.

به گزارش خبرآنلاین؛ از بامداد پنجشنبه که این خبر رسانه ای شد ، شوکی فوتبال ایران را فرا گرفته ، در اینستاگرام بسیاری از هواداران پرسپولیس پیغام گذاشتند و پای آخرین پست احمدرضا عابدزاده ، واویلایی  به راه افتاده است.

باقری: نمی توانیم باور کنیم

کریم باقری مربی پرسپولیس از اولین کسانی بود که خود را به بیمارستان آتیه رساند.

به گزارش "ورزش سه"، او که سال ها همبازی و مربی هادی نوروزی بوده است، در این باره گفت: بدترین خبری که ممکن بود به گوش من برسد، همین بود. ما همه بهت زده و متاثر هستیم. امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد. ما شریک غم آنها هستیم تا شاید ذره ای از این درد بزرگ کم بشود. باز هم از خدا برایشان صبر می خواهم.

تجمع هواداران مقابل باشگاه و بیمارستان/ تدفین پیکر مرحوم نوروزی در زادگاهش

درگذشت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس هواداران این تیم و جامعه فوتبال را ماتم‌زده و حیران کرده است. همراه ما رویداد‌های این ضایعه دردناک را مرور کنید.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بامداد امروز (پنج‌شنبه) بر اثر سکته قلبی در بیمارستان آتیه تهران در گذشت، پیکر وی برای بررسی دلایل فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است تا کالبد شکافی بر روی آن صورت گیرد.

ساعت 10:37

هم‌چنین از باشگاه پرسپولیس نیز خبر می‌رسد که هیات مدیره نشست فوق‌العاده‌ای را در این باشگاه تشکیل داده تا برای برگزاری مراسم دفن و ختم کاپیتان مرحوم پرسپولیس برنامه‌ریزی کنند.

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره به ایسنا گفت: قطعا مراسم دفن کاپیتان پرسپولیس امروز پنج‌شنبه نخواهد بود و پس از کالبد شکافی در پزشکی قانونی پیکر وی برای دفن به زادگاهش در شمال کشور منتقل خواهد شد.

مرحوم نوروزی دارای دو فرزند پسر و دختر بوده است که پسرش 7 سال سن دارد و دخترش نیز 2 و نیم ساله است.

ساعت 10:45

جمع کثیری از پیشکسوتان و بازیکنان پرسپولیس از ساعات اولیه صبح در مقابل بیمارستان آتیه تهران جمع شده‌اند و همه در شوک از دست دادن هادی نوروزی ماتم زده هستند.

ساعت 10:50

جمعی از بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس درخواست برگزاری مراسم باشکوه برای مرحوم نوروزی را خواستار شده‌اند و از خانواده نوروزی درخواست برگزای مراسم تشییع در استادیوم آزادی را مطرح کرده‌اند.

ساعت 10:55

جمع زیادی از هواداران پرسپولیس که حدود 300 تا 400 نفر هستند مقابل بیمارستان آتیه حاضر شده‌اند تا از نزدیک شاهد ماجرا باشند. این مهم ترافیک سنگینی را در اطراف بیمارستان موجب شده است.

ساعت 11

پلیس به دنبال متفرق کردن هوادارنی است که متحیر در مقابل بیمارستان حضور یافته‌اند. غم و اندوه در میان هواداران پرسپولیس مشهود است و آنها مدام از مسوولان و کارکنان بیمارستان جویای آخرین اتفاقات و خبرها درباره پیکر مرحوم نوروزی هستند.

ساعت 11:06

برانکو، خوردبین، کریم باقری، بنگر، کاظمیان، علی انصاریان، وحید طالب‌لو در مقابل بیمارستان حضور یافته‌اند.

ساعت 11:10

نیروی انتظامی اعلام کرد پیکر مرحوم نوروزی به پزشکی قانونی کهریزک منتقل شده و عده ای از طرفداران حاضر در جلوی بیمارستان آتیه نیز با شنیدن این خبر به سمت کهریزک روانه شدند و عده ای نیز به طرف باشگاه پرسپولیس رفتند.

ساعت 11:20

عده‌ای از طرفداران تیم استقلال با تجمع جلوی بیمارستان آتیه تهران با طرفداران پرسپولیس ابراز همدردی کردند و درگذشت کاپیتان این تیم را به آن‌ها تسلیت گفتند.

از جمله افراد دیگری که با شنیدن این خبر ناگوار خود را به بیمارستان آتیه رساندند، لوکا ماریچ و مایکل اومانیا همبازیان مرحوم نوروزی هستند.

ساعت 11:30

از تعداد افراد تجمع‌کننده مقابل بیمارستان کاسته شده است اما افرادی که هنوز مقابل بیمارستان مانده‌اند باور نداردند که پیکر مرحوم نوروزی به پزشکی قانونی منتقل شده باشد. این موضوع بعضا درگیری‌هایی را بین ماموران و مردم ایجاد کرده است.

حراست بیمارستان نیز اصرار دارد که مردم متفرق شوند و می‌گوید که پیکر مرحوم نوروزی در بیمارستان نیست.

ساعت11:37

مسئولان بیمارستانی یک بار اعلام کرده بودند،پیکر مرحوم نوروزی ساعت 8 صبح به پزشکی قانونی کهریزک منتقل شده اما بار دیگر اعلام کردند پیکر وی ساعت 10صبح به پزشکی قانونی انتقال یافته که روی همین حساب افرادی که جلوی درب بیمارستان آتیه تجمع کرده بودند این صحبت ها را باور نکرده و می گویند تا زمانیکه این حرف را از زبان یک نفر از مسئولان باشگاه نشنویم اقدام به ترک محل نمی‌کنیم و اقدام به سر دادن شعار "دروغگو، دروغگو" کردند.

ساعت 11:48

حضور حدود 800 هوادار پرسپولیس مقابل بیمارستان آتیه شرایط عادی کار این بیمارستان را مختل کرده است و امکان تخلیه دارو و تردد خودرو در خیابان‌های مقابل بیمارستان عملا غیرممکن شده است.

ساعت 11:56

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که پیکر مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس فردا (جمعه) از ساعت 8:30 صبح در ورزشگاه آزادی تشییع خواهد شد و سپس در شهر بابل و زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.

این مراسم با هماهنگی باشگاه پرسپولیس و خانواده نوروزی برگزار خواهد شد. مسئولان باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم درخواست کردند از تجمع مقابل ورزشگاه درفشی‌فر خودداری کنند تا مشکلی برای همسایگان پیش نیاید اما فردا حضور پرشوری در مراسم تشییع کاپیتان بااخلاق تیم خود داشته باشند.

ساعت12:05

تعداد زیادی از هواداران قانع شدند که پیکر کاپیتان پرسپوبیس در بیمارستان آتیه نیست و از آنجا به پزشکی قانونی منتقل شده است.به همین علت از جلوی درب بیمارستان متفرق شدند هر چند هنوز نزدیک به 30 هوادار کماکان بر ایستادن جلوی بیمارستان اصرار دارند.

به دنبال این موضوع محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس با حضور در میان هواداران حاضر در جلوی درب بیمارستان آتیه، به آن‌ها اعلام کرد مراسم تشییع مرحوم نوروزی فردا (جمعه) از ساعت 8:30 از ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد و از آن‌ها خواست محل را ترک کنند.

ساعت 13

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس به همراه احمدرضا عابدزاده،جواد نکونام، سپهر حیدری و ... به منزل مرحوم هادی نوروزی رفتند و با خانواده وی ابراز همدردی کردند.

ساعت13:10

بازیکنان حاضر در منزل مرحوم نوروزی با هم یک صدا و با گریه به خواندن اشعاری در خداحافظی با هم تیمی خود پرداختند و جوی سرشار از غم و ماتم فضا را آکنده کرد.

ساعت 13:25

امیر حسین صادقی و محمد نوازی بازیکنان سابق استقلال و عادل فردوسی‌‍ پور مجری برنامه 90 نیز به خانه مرحوم نوروزی آمدند و ضمن ابراز تسلیت به خانواده آن مرحوم با بازماندگان او ابراز همدردی کردند.

ساعت 14:15

محسن مسلمان،علیرضا نورمحمد،بابک حاتمی و مهرداد کفشگری همبازیان مرحوم نوروزی وارد منزل آن مرحوم شدند و با خانواده وی ابراز همدردی کردند.

ساعت 14:30

حسین هدایتی نیز وارد منزل مرحوم نوروزی شد و با خانواده آن محروم اظهار همدردی کرد.

ساعت 14:35

همسر هادی نوروزی در پی این اتفاق ناگهانی به فرزندان خود گفته که پدرشان به اردوی تیم ملی رفته است. هومن افاضلی نیز از دیگر افرادی است که هم اکنون در منزل مرحوم نوروزی حضور پیدا کرده است.

ساعت 14:40

یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن، بهادر عبدی بایکن راه آهن و پیام صادقیان بازیکن نفت تهران نیز در منزل مرحوم نوروزی حضور یافتند و به خانواده وی تسلیت گفتند.

ساعت 17

پرویز مظلومی به همراه کریم باقری و فرشاد پیوس به خانه هادی نوروزی رفته و درگذشت مهاجم سرخپوشان را به خانواده و بازماندگانش تسلیت گفتند.

این گزارش تکمیل می‌شود...

شوک تلخ به فوتبال ایران/کاپیتان جوان پرسپولیس درگذشت+تصویر

شوک تلخ به فوتبال ایران/کاپیتان جوان پرسپولیس درگذشت+تصویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
72
خدا بیامرزدش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
اوج درد اين خبر رو وفتي درک ميکنم که خودم با همين سن 3 ماه پيش به طور اتفاقي متوجه مشکل شديد قلبي شدم و به طور اورژانسي عمل شدم و خدا رو شکر تا الان زنده موندم . اي کاش اين مرحوم هم دست قضا با چنين شانسي مواجه ميشد . ولي تقدير خداوند چنين بود . عزيزان قدر سلامتي رو بدونين و شکر گذار باشين اين رفتنها تلنگري هست به همه ما . اهميت چک آپ هاي دوره رو هم فراموش نکنين /
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
39
ساعت 8 صبح بیدار شدم بابت کاری کامپیوتر رو روشن کردم و این خبر رو خومدم، هنوز باورم نشده ولی متاسفانه واقعیت داره، از شدت ناراحتی نمیتونم برم سر کار، خدا به خانوادش صبر بده، خدا به تیم و هواداراش صب بده.
Amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
26
واقعا خیلی تلخو غیرمنتظره بود که این درو از ذهن بودنو شوکهای ناگهانی ب تلخی حادثه اضافه میکنه، واقعا متاسفم، تسلیت به خانواده و هوادارای پرسپولیس :((((((
مرسلى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
31
انّالله واليه راجعون روحش شاد ويادش گرامى باد
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
13
15
سلام اين قبيل مرگها ي اتفاقي ، اتفاقي نيست براي تنبه ماست . باهم باشيم( ان الله مع جماعه) ، خوب باشيم و به هم عشق بورزيم (هل جزائ الاحسان الي الاحسان). اين رفتارها موجبات رضايت الهي را هم در بر دارد . براي ايشان علو درجات الهي را مسئلت دارم خدايش رحمت كند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
استرسها وهوای آلوده و پارازیت و موادغذایی آلوده به موادشیمیایی باعث افزایش بیماریهاحتی درجوانان ونوجوانان شده وهیچگونه جدیتی برای مقابله دیده نمی شود
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
چی نوشتی؟
یعنی اون بیچاره جوانمرگ بشه،خانواده و کلی آدم عزادار بشن که ما تنبیه بشیم؟! بابا یه خورده فکر کن بعد نظر بذار.
سید علی حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
21
خدا رحمتش کنه واقعا درد ناک است
فـــــرزاد بغلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
18
خدا به خانواده و فرزندانش صبر سلامتی بده ..داغ جووون سخته
امیر مختار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
12
همه از اوئیم به سوی اوئیم

خدا رحمتش کنه به خانواده اش صبر بده
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
12
عشق من تو پرسپولیس رفت خدا بیامرزدش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
11
. وحشتناکه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
12
مرگ پیر و جوون ، ورزشکار و غیرورزشکار و ... نمیشناسه
قدر تک تک لحظه هامونو بدونیم و پای اینترنت و گوشی و شبکه های اجتماعی هدرش ندیم ، از کنار هم بودن لذت ببریم و حرص مال و غم دنیا رو نخوریم
باورش خیلی سخته
خداون قرین رحمتش کنه و به عزیزانش صبر بده
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
1
12
جاش توبهشت باشه منم دراین غم شریک بدانید خانواده نوروزی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
15
مردی بی حاشیه وکاپیتانی با اخلاق سیروس قایقران دیگری از بین ما رفت
حدیث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
1
8
خیلی خیلی سخت خدابه خانوادش صبربده واقعأحیف شدبه همه هواداراپرسپولیسم تسلیت میگم.
منم پرسپولیم وهوادارآقاهادی.هی روزگار!!!!
حسین نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
1
10
بدجوربغض کردم من عاشق بازیهای هادی جان بودم خدا به بازمانده هاش صبربده
مهدی
|
-
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
10
خداوند روحشو شاد کنه . مارو دراین غم شریک بدونید .
ناشناس
|
Spain
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
3
واقعا دور از ذهنه خدارحمتش کنه
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
5
من ازطرف همه استقلالی های ایران این ضایعه بزرگ راخدمت خانواده محترم نوروزی وتمام هوادران بزرگ پیروزی تسلیت عرض میکنم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
3
روحت اد هادي جان، خدا ميداند هنوز نميتوانم باور کنم، از خدي متعال براي خانواده اش و همسرش صبر جميل طلب مينمايم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
2
روحت اد هادي جان، خدا ميداند هنوز نميتوانم باور کنم، از خدي متعال براي خانواده اش و همسرش صبر جميل طلب مينمايم
حمید وخانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
3
چه ایام سختی است هنوز درد و غم از دست دادن حجاج مان در حادثه منا تسلی پیدا نکرده بود که امروز صبح با خبر ناگوار ودردناک دیگری ماجه شدیم که حکایت ازغم فقدان عزیز دیگری بود روبرو شدیم وآنهم از دست دادن مروحوم هادی نوروزی خاطر وکام همه ی دوستداران ایشان و تیم محبوب پرسپولیس را تلخ ومکدر نمود درپایان برای آن مرحوم علو درجات وبرای خانواده نازنین ایشان صبر جزیل آرزومندم وامیدوارم ما را دراین غم سنگین شریک درد خود بدانند.
ملکزاده
|
Germany
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
4
خداوند روحش را با مولایش علی)ع(در روز غدیر محشور فرماید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
4
هادی جان . گر چه نمی بینیم گل روی تورا ولی خاطراتت رادراین غمخانه مهمان میکنیم
کمیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
7
با مرگ ناخدای جوان کشتی پرسپولیس به گل نشست
خدانگهدار ناخدا...
خدا به همه ما پرسپولیسی ها ،صبر بده
تشکر از ابراز همدردی تمامی استقلالی های عزیز....
نادرعلیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
5
خداوندروحش راشادکنه وبه بازماندگانش صبردهد
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
0
واقعا ناراحت شدم
خدا رحمتش کنه
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
0
0
روحش شاد.من ی استقلالی هستم " از مرگ این عزیز گریه ام گرفت .امیدوارم خداوند هیچ بچه ای رو یتیم نکنه.پسر ودختر مرحوم رو دیدم منقلب شدم.دم مردممون گرم که مرام دارن و با شکوه تشییعش کردند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین