کد خبر: ۳۲۲۵۰۷
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۱

شعارهای حامیان احمدی نژاد در بیرجند: ابالفضل علمدار احمدی رو نگه دار

ابالفضل علمدار احمدی رو نگه دار"، "دستگل محمدی به شهر ما خوش آمدی"، مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر آمریکا"، "به جون هرچی مرده احمدی بر می گرده"، "احمدی دلاور حمایتت میکنیم".
آفتاب‌‌نیوز : باشگاه خبرنگاران نوشت: همزمان با حضور احمدی نژاد در مسجد حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند که قرار بود به مناسبت جشن بزرگ ولایت و عید غدیر خم سخنرانی کند، شعارهای مردم شدت گرفت. جمعیت گاهی هماهنگ و گاهی هم بدون نظم شعار می دهند و جملاتی را تکرار می کنند."ابالفضل علمدار احمدی رو نگه دار"، "دستگل محمدی به شهر ما خوش آمدی"، مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر آمریکا"، "به جون هرچی مرده احمدی بر می گرده"، "احمدی دلاور حمایتت میکنیم".

تعدادی از مسئولین سابق و اسبق محلی میان جمعیت دیده می شوند اما برای چشمانی که به دنبال اطرافیان شناخته شده تر احمدی نژاد می گردند، نه مشایی حضور دارد و نه ثمره هاشمی، فقط مرتضی تمدن استاندار سابق تهران دیده می شود که سمت راست احمدی نژاد و رو به جمعیت نشسته و گاهی لبخند می زند و جملاتی به اطرافیان می گوید.

در بین سخنرانی برگه هایی میان جمعیت دست به دست میشد که پس از مدتی معلوم شد مربوط به سایت "رئیس جمهور ما" می شود.

پس از پایان سخنرانی و در حالیکه احمدی نژاد در میان حاضرین جلوی مراسم دیده می شد یکی از حاضرین به او گفت: "به شما تهمت می زنند چرا از خودتان دفاع نمی کنید؟" که رئیس جمهور سابق با لبخند گفت یک دقیقه از وقت مردم را صرف دفاع از خود نمی کنم ، همه وجودم صرف مردم خراسان جنوبی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین