کد خبر: ۳۲۲۹۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

ثبت اختراع 2013 اپل تصویب شد / آیفون 7 این شکلی خواهد بود؛ کاملاً خمیده با لبه‌های کاربردی

ثبت اختراع سال 2013 اپل درباره گوشی دو سر خمیده بالاخره تصویب شد و قرار است آیفون بعدی شبیه تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید، باشد.
آفتاب‌‌نیوز : اپل که سال‌ها پیش از سامسونگ ایده خمیده شدن گوشی را مطرح کرده بود، سرانجام از میان چند طرح برگزیده، آنچه می‌بینید را برای طراحی آیفون 7 برگزید.

این طرح روز 29 سپتامبر منتشرشده و اپل در متن این طرح تأکید کرده که با این طراحی نحوه استفاده ما از آیفون به‌کلی تغییر خواهد کرد. فناوری‌های جدید این اجازه را می‌دهد تا بدون اینکه لمس ناگهانی باعث تغییر در اسکرین و برنامه‌ها شود، کاربر به آیکون موردنظر دست یابد

اپل در متن توضیحی نوشته است : متأسفانه اغلب پیشنهاددهندگان لبه‌های خمیده را طوری طراحی کرده‌اند که بلااستفاده مانده و کاربر عملاً نمی‌تواند از آن‌ها استفاده کند اما در طرح پیش رو اپل می‌خواهد برخی از دکمه‌ها را که قبلاً فیزیکی بوده به‌صورت سه‌بعدی در اینجا طراحی و پیاده‌سازی کند. بنابراین دکمه‌های روشن و خاموش، کنترل صدا و ... در زیرمجموعه اسکرین جدید به‌صورت نرم‌افزاری درخواهد آمد.

به گزارش خبرآنلاین، گفتنی است البته اپل معمولاً چند مدل مشابه دیگر را تست کرده و مدل نهایی بعداً برای تولدی انبوه راهی کارخانه‌های تولید می‌شود و اگر طرح «لبه های مفید» به اجرا در بیاید، رقبای کره ای حرفی برای گفتن نخواهند داشت!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
1
7
طرحش که خیلی زشته
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین