کد خبر: ۳۲۲۹۶۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰

گزارش تمرین امروز استقلال

مدافع ارمنستانی تیم فوتبال استقلال امروز (یکشنبه) در محل تمرین این تیم حضور یافت.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 16 امروز (یکشنبه) در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* با توجه به درگذشت هادی نوروزی، مهاجم پرسپولیس تصویر بزرگی از این بازیکن به در رختکن آبی‌پوشان نصب شده بود و هر زمانی که بازیکنان یک به یک وارد رختکن می‌شدند با دیدن تصویر مرحوم نوروزی ابراز ناراحتی می‌کردند.

* هرایر مگویان، مدافع ارمنستانی تیم فوتبال استقلال که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش در تمرین شرکت نمی‌کرد امروز با لباس شخصی در جمع آبی‌پوشان حضور یافت و مورد استقبال کادرفنی و بازیکنان قرار گرفت. برخی از بازیکنان از جمله آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده با مگویان صحبت کرده و به او خوش‌آمد گفتند.

* منصور پورحیدری در تمرین امروز حضور نداشت. همچنین علاوه بر پورحیدری ملی‌پوشان، بازیکنان امید، کرار جاسم و محسن کریمی غایب بودند.

* مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو زودتر از دیگر بازیکنان در تمرین حضور پیدا کردند تا زیر نظر حسین ترابپور به تمرینات اختصاصی بپردازند.

* حدود 10 نفر از طرفداران استقلال از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند و بیشتر در مورد صحبت‌های امروز امیر قلعه‌نویی با یکدیگر حرف می‌زدند.

* پرویز مظلومی با چهره‌ای در هم در تمرین حضور پیدا کرد، اما پس از مدتی با شوخی‌های بازیکنانش، او نیز به جمع آنها اضافه شد.

* در جریان تمرین مگویان که روی نیمکت نشسته بود به داخل زمین آمد تا توپ را به بازیکنان برساند. در این لحظه پرویز مظلومی با عصبانیت به این بازیکن گفت: چه کسی به تو اجازه داده است که وارد زمین شوی؟!‌ این موضوع باعث خنده بازیکنان شد.

* محور تمرین آبی‌پوشان گرم کردن، کار با توپ و فوتبال تحت فشار در دو گروه سبز و نارنجی بود. در یکی از آیتم‌های تمرین امین حاج‌محمد، پیراهن سبزرنگی را دور سر خود پوشانده بود که باعث شد عکاسان از وی عکس بگیرند.

* فرد معلولی که از طرفداران استقلال بود امروز کنار تمرین حضور داشت و مورد استقبال کادرفنی قرار گرفت.

* آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده که روز گذشته مصدوم شده بودند، بدون هیچ مشکلی با آبی‌پوشان تمرین کردند.

* یکی از آیتم‌های تمرین دوهای استقامتی بود که بازیکنان دو به دو باید به خط پایان می‌رسیدند. مهدی رحمتی و امین حاج‌محمد با یکدیگر رقابت داشتند و جالب اینکه رحمتی زودتر از حاج‌محمد به خط پایان رسید.

* طبق برنامه قرار است آبی‌پوشان فردا (دوشنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف استقلال «ب» بروند، اما هنوز برگزاری این دیدار قطعی نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین