کد خبر: ۳۲۲۹۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸

منصوری آرانی: کمیسیون برجام دچار انحراف شده است

وی افزود: روز گذشته گزارشی روی میز ما آمد که برای ما عجیب بود. به علت اینکه نمی‌دانستیم این گزارش از سوی چه کسی تدوین شده است.
آفتاب‌‌نیوز : یک عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام با بیان اینکه این کمیسیون از هفته گذشته دچار انحراف شده است، گفت که برخی اعضای کمیسیون برجام اعتراض خود را نسبت به عملکرد این کمیسیون به هیأت رئیسه مجلس منتقل کرده‌اند.

عباسعلی منصوری آرانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کمیسیون برجام تا سه‌شنبه گذشته روند منطقی را داشت اما از روز سه‌شنبه دچار انحراف شد.

وی افزود: روز گذشته گزارشی روی میز ما آمد که برای ما عجیب بود. به علت اینکه نمی‌دانستیم این گزارش از سوی چه کسی تدوین شده است.

در واقع در حالیکه کمیته‌ها گزارش خود را ارائه کرده بودند از رئیس کمیته سوال کردیم تکلیف گزارش کمیته‌ها چیست؟ اما ایشان گفت گزارشی که شما نوشتید خنده‌آور است. سوال ما این بود که چه کسی پیش نویس گزارش نهایی را تدوین کرده و چون پاسخ این سوال را نگرفتیم کمیسیون را ترک کردیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: پیش از این قرار بود مثل همه کمیسیون‌ها، کمیته‌های تخصصی نظرات خود را ارائه دهند و این نظرات اعمال شود اما این کار انجام نشد و متاسفانه کمیسیون برجام دچار انحراف شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش نویس گزارش از سوی رئیس و یا هیأت رئیسه کمیسیون تدوین شده تصریح کرد: هیأت رئیسه این گزارش را ننوشته زیرا آقای حقیقت‌پور که نایب رئیس اول کمیسیون برجام هستند گله‌مند بودند که در جریان قرار نگرفتند.

وی در پایان با غیر منصفانه خواندن گزارش کمیسیون برجام گفت که مخالفان منتقدان گزارش اعتراض خود را به هیأت رئیسه مجلس منتقل کرده و در این رابطه بیانیه‌ای منتشر کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مامان نگران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
0
1
مردم خودشان این منحرفین را از مجلس بیرون میریزند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین