کد خبر: ۳۲۳۱۸۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

دستگیری تاجر جاعل

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری تاجر جاعل در ایلام خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار علی دولتی بعداز ظهر امروز در ملاقات چهره به چهره با کارکنان ناجا در سامانه 147، اظهار داشت: نیروی انسانی، سرمایه‌های ارزشمند ناجا هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه‌های سازمان ناجا محسوب می‌شوند، گفت: باید در حفظ این سرمایه‌ها تلاش کرد.

دولتی تصریح کرد: در ملاقات چهره به چهره با کارکنان در سامانه 147، گفت: توجه به منابع انسانی و رفع مشکلات سازمانی آن ها از ضروریت‌های سازمانی در نیروی انتظامی است.

وی، ناجا را سازمانی انسان‌محور خواند و گفت: نیروی انتظامی به جهت تنوع در ماموریت‌ها از وجود نیروهایی با تخصص و ویژگی‌های خاص استفاده می‌کند که رسیدگی به امور مربوط به این نیروها برای کیفیت بخشیدن به خدمات ناجا در جامعه مورد تاکید است.

فرمانده انتظامی استان ایلام، سامانه 147 را پل ارتباطی کارکنان و مسئولان انتظامی استان خواند و ادامه داد: رسیدگی سریع به مشکلات کارکنان همواره از وظایف فرماندهان، مدیران و مسئولان است.

دولتی خاطرنشان کرد: توفیق و دست‌یابی به اهداف سازمانی بدون برخورداری از منابع انسانی هماهنگ، مومن و متخصص امکان‌پذیر نخواهد بود.

در این دیدار فرمانده انتظامی استان ایلام به صورت حضوری و تلفنی به مسایل و مشکلات کارکنان انتظامی استان رسیدگی و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

× فرار مالیاتی 24 میلیارد ریالی با جعل اسناد و مدارک هویتی

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تاجری با جعل اسناد و مدارک در بازارچه مرزی مهران که بیش از 24 میلیارد ریال فرار مالیاتی داشت با هوشیاری کارآگاهان پلیس ایلام دستگیر شد.

دولتی اظهارداشت: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، برخورد با مجرمانی که با سوء استفاده از فضای امن کسب و کار در مرزهای کشور با طمع ورزی موجبات تضییع حقوق بیت‌المال را فراهم می‌کنند، در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی ادامه داد: پلیس آگاهی استان ایلام از طریق منابع اطلاعاتی از فعالیت فردی با هویت جعلی تحت عنوان تاجر در بازارچه مرزی مهران مطلع شدند.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس، پس از شناسایی فرد مورد نظر، وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: در استعلام‌های صورت گرفته از سوابق متهم مشخص شد که وی با جعل مدارک هویتی، اسناد بانکی و کارت بازرگانی از پرداخت مالیات به مبلغ 24 میلیارد و 273 میلیون ریال فرار کرده است.

به گزارش فارس، دولتی تصریح کرد: این فرد به اتهام تحصیل مال نامشروع با حکم قاضی پرونده ، روانه زندان مرکزی ایلام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین