کد خبر: ۳۲۳۲۴۱
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

عاقبت کسانی که در مراسم نوروزی بلیت‌ فروختند

رئیس مجموعه ورزشی آزادی از دستور وزیر برای برخورد شدید با افرادی که در مراسم تشییع کاپیتان فقید پرسپولیس از هواداران پول پارکینگ گرفتند، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : فرهاد نیکو خصال مدیر ورزشگاه آزادی در گفت‌و‌گو با برنامه 90 توضیحاتی را درباره اتفاقاتی که در مراسم تشییع هادی نوروزی رخ داد و از برخی هواداران پول پارکینگ دریافت کردند، بیان کرد.

وی گفت که همزمان با مراسم تشییع هادی نوروزی، ورزشگها آزادی میزبان برنامه دیگری هم بود و مسابقات اتومبیلرانی هم در ضلع غربی ورزشگاه آزادی در حال برگزاری بود، به همین دلیل از برخی افراد مبالغی را دریافت کردند که این اتفاق نباید رخ می‌داد.

نیکو خصال با اشاره به اینکه با مسببین این موضوع شدیداً برخورد شده است و از کار برکنار شده‌اند، عنوان کرد: در این باره وزیر ورزش دستور بررسی و برخورد را دادند و گروهی که این مبلغ را دریافت کرده بودند، اخراج شدند و پیمانکار پارکینگ ورزشگاه آزادی هم موظف به پرداخت وجه به مراجعه کنندگان شد و قرار شد افرادی که مراجعه می‌کنند، نقداً پول به آن‌ها پرداخت شود.

وی ادامه داد: در دیگر اقدام صورت گرفته پیمانکار متعهد شد تمام عواید بلیط فروشی را به حساب موسسه خیریه محک واگذار کند و در این باره تصمیم گرفته شد در دیدار پرسپولیس و صبا پارکینگ ورزشگاه آزادی رایگان دراختیار هواداران پرسپولیس قرار گیرد.

به گزارش فارس، نیکوخصال در پایان باز هم بابت این اقدام از هواداران عذرخواهی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین