کد خبر: ۳۲۳۲۸۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

آخرین جزئیات حادثه ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: در حادثه دیشب ایرانشهر و به دنبال به رگبار بستن خودروی گشت کلانتری توسط اشرار، یکی از مأموران انتظامی و یکی از شهروندان به شهادت رسیدند.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ علی جلیلیان فرمانده انتظامی ایرانشهر درمورد آخرین جزئیات حادثه ایرانشهر اظهار داشت: شب گذشته در ساعت 20 گشت کلانتری 12 شهرستان ایرانشهر به سرپرستی رئیس کلانتری در کمربندی مکران ایرانشهر در حال گشت‌زنی بود.

فرمانده انتظامی ایرانشهر تصریح کرد: در این اثنا خودرو پژو 405 به گشت کلانتری ایرانشهر نزدیک شده و آنها را رگبار می‌بندد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متأسفانه در این حادثه یکی از مأموران انتظامی ایرانشهر، گروهبان یکم حسینعلی سبحانیان به درجه رفیع شهادت می‌رسد.

سرهنگ جلیلیان به شهادت یکی دیگر از شهروندان در این حادثه اشاره و بیان داشت: یک فرهنگی به نام پرویز روشناب که در صف جایگاه سوخت‌گیری بود، مورد اصابت اشرار قرار گرفته و ایشان نیز به شهادت می‌رسند.

به گزارش فارس، سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مأمورانن در حال انجام کارهای اطلاعاتی و انتظامی هستند تا بتوان در کم‌ترین زمان این اشرار را دستگیر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین